Medical bed sheet

Croatian translation: bolnička plahta za krevet

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Medical bed sheet
Croatian translation:bolnička plahta za krevet
Entered by: Ivan Dimoski

15:07 Apr 20, 2017
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Medical: Health Care
English term or phrase: Medical bed sheet
Nema nekog konteksta, samo ovaj termin_naziv proizvoda Smatram da se radi o nekoj presvlaci/plahti za tip kreveta koji je prisutan u ambulantama za intervencije ali bih zamolio kolegu/koleginicu iz Hrvatske za konkretni predlog.
Hvala na pomoći !
Ivan Dimoski
Macedonia (FYROM)
bolnička plahta za krevet
Explanation:
Imao sam nedavno takav termin i koristio sam ovaj prijevod. Mislim da ga trgovci medicinskom opremom malo više koriste u ovom obliku. Prijedlog.
Eventualno "plahta za bolnički krevet"
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
Merci :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4bolnička plahta za krevet
Sasa Kalcik
4medicinska krevetna plahta
Davor Ivic


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
medical bed sheet
medicinska krevetna plahta


Explanation:
prijedlog

Davor Ivic
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 23

40 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
medical bed sheet
bolnička plahta za krevet


Explanation:
Imao sam nedavno takav termin i koristio sam ovaj prijevod. Mislim da ga trgovci medicinskom opremom malo više koriste u ovom obliku. Prijedlog.
Eventualno "plahta za bolnički krevet"

Sasa Kalcik
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12
Grading comment
Merci :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
3 hrs
  -> Merci

agree  LogosART
4 hrs
  -> Merci

agree  Suncana Kursan
1 day 4 hrs
  -> Merci

agree  Bojan Hrzica
7 days
  -> Merci




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search