sub-acute care

Croatian translation: jedinica poluintenzivne skrbi

09:13 Apr 10, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Medical: Health Care / veterinary science, agriculture
English term or phrase: sub-acute care
Medical form:
How many days did you stay in our sub-acute care room?
SSL-Maida B
Croatian translation:jedinica poluintenzivne skrbi
Explanation:
jedinica (odjel) poluintenzivne skrbi (njege)
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Thanks a lot for your help.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5jedinica poluintenzivne skrbi
alz
4subakutna njega
Ingrid Lovric


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
subakutna njega


Explanation:
Koliko ste dana ostali u našoj sobi za subakutnu njegu?

Medicina.hr
... Cerebrovaskularni inzult (CVI) ili moždani udar je akutna ili subakutna pojava
... te je također kod njega prognoza što se tiče preživljavanja lošija. ...
www.medicina.hr/clanci/osnovne_ cinjenice_o_mozdanom_udaru.htm - 22k - Spremljeno - Slične stranice

Medicina.hr
... nastaje tijekom nekoliko oblika subakutna upale štitnjače (tiroiditis): ...
protok krvi između njega i hipofize te kod mutacija gena za TRH receptor. ...
www.medicina.hr/clanci/hipotireoza.htm - 49k - Spremljeno - Slične stranice
[ Više rezultata za www.medicina.hr ]

Zakoni 98
... subakutna, hronicna i lokalna toksicnost, teratogenost, mutagenost, ...
donesenim na osnovu njega, - da zabrani rad pravnom licu koje proizvodi, uvozi, ...
www.fbihvlada.gov.ba/.../zakoni/ 22%20zakon%20bos%20o%20ljekovima%20koji%20se%20upot%20u%20veterinarstvu.htm - 43k - Spremljeno - Slične stranice



Ingrid Lovric
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
jedinica poluintenzivne skrbi


Explanation:
jedinica (odjel) poluintenzivne skrbi (njege)


    Reference: http://www.kbd.hr/index.php?id=236
alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Thanks a lot for your help.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search