acceptance

Croatian translation: prijamna provjera, provjera prihvatljivosti (sustava)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:acceptance
Croatian translation:prijamna provjera, provjera prihvatljivosti (sustava)
Entered by: V&M Stanković

12:05 Apr 10, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Medical: Health Care / ionising radiation
English term or phrase: acceptance
acceptance testing is carried out before the first use of the equipment...
BornaZ
prijamna provjera, provjera prihvatljivosti (sustava)
Explanation:
acceptance test > prijamna provjera
acceptance testing > provjera prihvatljivosti
acceptance testing > provjera prihvatljivosti sustava
(http://www.design-ers.net/hren-rijecnik/proba001.asp)


“... za prihvaćanje FAT (Factory Acceptance Testing), sastoji ... prikaz potpunosti i prihvatljivosti provedenih validacijskih ... se mora vršiti provjera svih komponenti ... “
(www.pefri.hr/~sabrinas/kvaliteta/koncipos.htm)
Selected response from:

V&M Stanković
Serbia
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2prijamna provjera, provjera prihvatljivosti (sustava)
V&M Stanković
5jamstvo
Andjelo Miklic


Discussion entries: 1





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
jamstvo


Explanation:
prije prve uporabe provjerava se jamstvo

Andjelo Miklic
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
prijamna provjera, provjera prihvatljivosti (sustava)


Explanation:
acceptance test > prijamna provjera
acceptance testing > provjera prihvatljivosti
acceptance testing > provjera prihvatljivosti sustava
(http://www.design-ers.net/hren-rijecnik/proba001.asp)


“... za prihvaćanje FAT (Factory Acceptance Testing), sastoji ... prikaz potpunosti i prihvatljivosti provedenih validacijskih ... se mora vršiti provjera svih komponenti ... “
(www.pefri.hr/~sabrinas/kvaliteta/koncipos.htm)

V&M Stanković
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Grubor
1 day 10 hrs
  -> hvala

agree  Veronica Prpic Uhing
101 days
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search