image file path

Croatian translation: put/trag slikovne datoteke

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:image file path
Croatian translation:put/trag slikovne datoteke
Entered by: alz

22:31 Feb 9, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Medical: Instruments / computers
English term or phrase: image file path
image file path

bez konteksta
stavak u popisu pojmova

molim cijenjene prijedloge
alz
Croatia
put/trag slikovne datoteke
Explanation:
Autori udžbenika 'Informatika za srednje škole' (npr. Prof.dr.sc. Darko Grundler) koristi izraz put ili trag (vidi link 1)

Selected response from:

Bozidar Brtan
Austria
Grading comment
hvala svima: odlučih se ipak za "školski" izraz, iako vjerujem da su svi prijedlozi jednako razumljivi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1staza slikovne datoteke
Andreja Ciković
4put/trag slikovne datoteke
Bozidar Brtan
2putanja slikovne datoteke
bonafide1313


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
putanja slikovne datoteke


Explanation:
tako bih ja, onako štreberski, naučeno napamet:))

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 92

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
staza slikovne datoteke


Explanation:
Premda je na: http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx ovo prevedeno kao put slike, ja bih radije upotrijebila staza slikovne datoteke ili put slikovne datoteke.


    Reference: http://www.microsoft.com/language/en/us/search.mspx
Andreja Ciković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon: da staza je bolji izraz od puta, slažem se
32 mins
  -> Hvala!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
put/trag slikovne datoteke


Explanation:
Autori udžbenika 'Informatika za srednje škole' (npr. Prof.dr.sc. Darko Grundler) koristi izraz put ili trag (vidi link 1)




    Reference: http://www.info.biz.hr/Typo3/typo3_01/dummy-3.8.0/index.php?...
    Reference: http://office.microsoft.com/hr-hr/access/HA101666051050.aspx
Bozidar Brtan
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala svima: odlučih se ipak za "školski" izraz, iako vjerujem da su svi prijedlozi jednako razumljivi




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search