air microphone

Croatian translation: bežični mikrofon

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:air microphone
Croatian translation:bežični mikrofon
Entered by: Darko Kolega

10:41 Feb 6, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / laringofon
English term or phrase: air microphone
kako se to naziva u hrv.

imam zračni mikrofon??? čudno zvuči
Darko Kolega
Croatia
bežični mikrofon
Explanation:
Ne znam u kojem se kontekstu koristi taj izraz... Možda ovo niže navedeno odgovara...
Uspio sam nać sljedeći link gdje je prikazan Philipsov mikrofon koji se jednostavno zove SpeechMike Air... (Možda je traženi "air" dio naziva...)
Uz pomoć Dragon aplikacije (posebno napravljena u medicinske svrhe; aplikacija koju je kolegica spomenula) pomaže liječnicima unositi govorne zapise u digitalni karton pacijenta (negdje se čak i snima razgovor za vrijeme operacije). Najbitnije kod svega je to da je mikrofon bežični (uz neki određeni domet) te da ga liječnik ne mora držati u ruci prilikom govorenja.
Razlika između diktafona i mikrofona - diktafon zvuk snima i posprema na svoju vlastitu memoriju. Danas su svi diktafoni digitalni (nijedan više nema kasetice). Vi ipak koristite naziv mikrofon - što znači da se zvuk bežično prenosi i posprema na računalu, a ne direktno na njemu.

Tražim neki hrvatski link, no kod nas Philips nema u prodaji takav model... Kaskamo malo... :)

Ako kontekst odgovara gornjem opisu definitivno bih se odlučio za "bežični mikrofon".
Selected response from:

G-Translations
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bežični mikrofon
G-Translations
4digitalni diktafon
Korana Lovri (X)
3mikrofon za emitiranje uživo/ emisije uživo
Lingua 5B


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mikrofon za emitiranje uživo/ emisije uživo


Explanation:

kad je nešto "on air" znači da je program u eteru/emitira se trenutno

pogledajte značenje glagola air

v.intr.
To be broadcast on television or radio: "tidbits that will air on tonight's 6 o'clock news" (Terry Ann Knopf).

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2014-02-06 12:30:54 GMT)
--------------------------------------------------

uh sad sam tek vidjela da vam je kontekst medical, u svakom slučaju se nešto direktno prenosi u eter preko tog mikrofona (vidite što vam je kontekst)

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 18

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
digitalni diktafon


Explanation:
Pretpostavljam da se radi o diktafonu sa softverom za prepoznavanje govora, poput Dragona, kojeg koriste liječnici i drugi profesionalci u svom radu.
Mogu biti sa i bez zaslona, no u Hrvatskoj se prodaju uglavnom sa zaslonom i nazivaju se digitalni diktafoni.


    https://www.dictation.philips.com/hr/products-solutions/product/speechmike_air_wireless_dictation_microphone_lfh3000_series/
    Reference: http://www.sony.hr/electronics/diktafoni-proizvodi/t
Korana Lovri (X)
Croatia
Native speaker of: Croatian

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bežični mikrofon


Explanation:
Ne znam u kojem se kontekstu koristi taj izraz... Možda ovo niže navedeno odgovara...
Uspio sam nać sljedeći link gdje je prikazan Philipsov mikrofon koji se jednostavno zove SpeechMike Air... (Možda je traženi "air" dio naziva...)
Uz pomoć Dragon aplikacije (posebno napravljena u medicinske svrhe; aplikacija koju je kolegica spomenula) pomaže liječnicima unositi govorne zapise u digitalni karton pacijenta (negdje se čak i snima razgovor za vrijeme operacije). Najbitnije kod svega je to da je mikrofon bežični (uz neki određeni domet) te da ga liječnik ne mora držati u ruci prilikom govorenja.
Razlika između diktafona i mikrofona - diktafon zvuk snima i posprema na svoju vlastitu memoriju. Danas su svi diktafoni digitalni (nijedan više nema kasetice). Vi ipak koristite naziv mikrofon - što znači da se zvuk bežično prenosi i posprema na računalu, a ne direktno na njemu.

Tražim neki hrvatski link, no kod nas Philips nema u prodaji takav model... Kaskamo malo... :)

Ako kontekst odgovara gornjem opisu definitivno bih se odlučio za "bežični mikrofon".


    Reference: http://dragonmedicalexperts.com/shop/philips-speechmike-air-...
G-Translations
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search