FDA-cleared

Croatian translation: Odobreno od FDA (Američke agencije za lijekove)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:FDA-cleared
Croatian translation:Odobreno od FDA (Američke agencije za lijekove)
Entered by: V&E-Team

16:55 Feb 15, 2018
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Instruments / Instruments
English term or phrase: FDA-cleared
In the United States, use an FDA-cleared sterilization wrap.

Kako bismo to rekli na hrvatskom? Nije isto što i FDA approved.
Hvala!
V&E-Team
Croatia
Odobreno od FDA (Američke agencije za lijekove)
Explanation:

https://www.telegram.hr/zivot/americka-agencija-za-lijekove-...
Selected response from:

Sasa Kalcik
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1dopušten za uporabu od strane FDA (Američke agencije za lijekove)
Daryo
5Odobreno od FDA (Američke agencije za lijekove)
Sasa Kalcik
3 +1prihvatila ili odobrila
Vesna Mildner
3Odobren od strane Uprave za hranu i lijekove (FDA)
milena beba


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
fda-cleared
Odobreno od FDA (Američke agencije za lijekove)


Explanation:

https://www.telegram.hr/zivot/americka-agencija-za-lijekove-...

Sasa Kalcik
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 59
Grading comment
hvala

55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fda-cleared
Odobren od strane Uprave za hranu i lijekove (FDA)


Explanation:
Odobren od strane Uprave/Agencije za hranu i lijekove (FDA)

https://www.google.co.uk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web...

http://www.farmaceut.org/novosti/svijet/americka-uprava-za-h...

The Food and Drug Administration (FDA or USFDA)


milena beba
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dopušten za uporabu od strane FDA (Američke agencije za lijekove)


Explanation:
one possible way of making a distinction from "approved"

Daryo
United Kingdom
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in FrenchFrench

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv: Prijedlog: čiju je upotrebu dopustila/dopušta FDA - bez "strane" :-)
27 mins
  -> Hvala!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
fda-cleared
prihvatila ili odobrila


Explanation:
Što god odlučili, upozoravam da se FDA zove Američka uprava za hranu i lijekove (FDA) a ne agencija.


    Reference: http://www.halmed.hr/Novosti-i-edukacije/Novosti/2017/Hrvats...
Vesna Mildner
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ipv
80 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search