attending doctor

Croatian translation: glavni ispitivač u studiji

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:attending doctor
Croatian translation:glavni ispitivač u studiji
Entered by: Dinap

13:54 Dec 26, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / clinical trials
English term or phrase: attending doctor
"your attending doctor may believe that continued participation in the clinical study is no longer in your own interests"
Dinap
Croatia
liječnik koji vodi istraživanje(liječenje)/ nadzorni ili glavni liječnik
Explanation:

Attending Physicians
An attending doctor (often called the “staff” doctor) leads your health care team and has overall responsibility for your care while your are in the hospital. Along with resident doctors, the attending doctor examines you, monitors daily progress, plans care, and oversees treatment.

http://209.85.229.132/search?q=cache:emj8nXJkF44J:www.uiheal...

Primjenjuje se u obliku injekcija koje se daju uglavnom potkožno (nadlaktica, trbuh ili bedro), a u nekim slučajevima može i u mišić. Injekcije se daju 3x tjedno (konvencionalni) ili 1x tjedno (pegilirani).
Doza: različita ovisno o vrsti interferona, proizvođaču, tjelesnoj težini, krvnoj slici…Može se mijenjati i prilagođavati tijekom terapije. Određuje je isključivo liječnik specijalist koji vodi liječenje.

http://209.85.229.132/search?q=cache:mRvlIv2AgSEJ:www.hepato...

strane glavnog lijecnika ili nadzornog lijecnika (u daljnjem tekstu Lista). 9 U Paragrafu 133(2) AVSG-a, koji cini temelj za donošenje odluke o uvrštenju ...


http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:1lvsA-47heMJ:www.d...
Selected response from:

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala, stavila bih glavni ispitivač u studiji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4liječnik koji vodi istraživanje(liječenje)/ nadzorni ili glavni liječnik
Lingua 5B
3osobni liječnik
Andreja Ciković


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osobni liječnik


Explanation:
Attending doctor može biti ili osobni liječnik (specijalist bilo koje grane medicine) koji se brine o pacijentu, ali prema ovome što sam našla na netu to nije jedino objašnjenje. U svakom slučaju treba osluhnuti i kolege.

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2009-12-26 14:37:07 GMT)
--------------------------------------------------

No možda može biti i nadležni liječnik: http://www.kbc-zagreb.hr/klinike_i_zavodi/klinika za bolesti...

Example sentence(s):
  • In the United States, an attending physician (also known as an attending, or staff physician) is a physician who has completed residency and practices medicine in a clinic or hospital, in the speciality learned during residency.

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Attending_physician
Andreja Ciković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
liječnik koji vodi istraživanje(liječenje)/ nadzorni ili glavni liječnik


Explanation:

Attending Physicians
An attending doctor (often called the “staff” doctor) leads your health care team and has overall responsibility for your care while your are in the hospital. Along with resident doctors, the attending doctor examines you, monitors daily progress, plans care, and oversees treatment.

http://209.85.229.132/search?q=cache:emj8nXJkF44J:www.uiheal...

Primjenjuje se u obliku injekcija koje se daju uglavnom potkožno (nadlaktica, trbuh ili bedro), a u nekim slučajevima može i u mišić. Injekcije se daju 3x tjedno (konvencionalni) ili 1x tjedno (pegilirani).
Doza: različita ovisno o vrsti interferona, proizvođaču, tjelesnoj težini, krvnoj slici…Može se mijenjati i prilagođavati tijekom terapije. Određuje je isključivo liječnik specijalist koji vodi liječenje.

http://209.85.229.132/search?q=cache:mRvlIv2AgSEJ:www.hepato...

strane glavnog lijecnika ili nadzornog lijecnika (u daljnjem tekstu Lista). 9 U Paragrafu 133(2) AVSG-a, koji cini temelj za donošenje odluke o uvrštenju ...


http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:1lvsA-47heMJ:www.d...

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 11
Grading comment
Hvala, stavila bih glavni ispitivač u studiji




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search