the impact of a rubber bullet

Croatian translation: u?inak gumenog metka, udarci gumenih metaka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the impact of a rubber bullet
Croatian translation:u?inak gumenog metka, udarci gumenih metaka

12:26 Apr 26, 2005
English to Croatian translations [Non-PRO]
Military / Defense
English term or phrase: the impact of a rubber bullet
Youth feels the impact of a rubber bullet fired by Israeli forces.
petra
učinak gumenog metka, udarci gumenih metaka
Explanation:
impact
dodir, odskok, sabiti, sraz, sudar, sudara, učinak, udar, udarac, ukliještiti, utjecaj, utjecaja
----------------
Corner Film Recenzije
... zubi bebe aligatora na bradavicama, bunji-jumping sa stabla pri kojem je kandidat zakačen za donji veš,
isprobavanje udarca od gumenog metka i još pregršt ...
www.corner.hr/film/recenzije.asp?id=3763 - 30k - Slične Stranice -
---------
Hrvatski vojnik
... Dosadašnja sredstva obično su bila suzavac i gumeni meci. Učinkovitost tih
sredstava nije zadovoljavajuća, a gumeni meci mogu biti smrtonosni u ...
www.hrvatski-vojnik.hr/ hrvatski-vojnik/0242005/tehnika.asp - 33k - Spremljeno - Slične stranice

Zadnja promjena: 14.04.2005 Piše pukovnik mr. sc. Mirko KUKOLJ ...
... nalaze iu tzv. misijama očuvanja mira u kojima se često rabe različite vrste
streljiva: od neubojnog (gumeni meci, suzavac) do probojnog ili razornog. ...
www.hrvatski-vojnik.hr/ hrvatski-vojnik/882002/sacmarica.asp - 19k -




--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 40 mins (2005-04-26 18:06:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

vjerujem da je pisac namjeravao reći:
\"mladost živi pod PSIHOZOM gumenog metka ...\"
Selected response from:

BUZOV
Croatia
Grading comment
hvala lijepa1!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1učinak gumenog metka, udarci gumenih metaka
BUZOV
4 +1gumeni metak
Ljiljana Malovic


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gumeni metak


Explanation:
http://www.hrvatski-vojnik.hr/hrvatski-vojnik/0242005/tehnik...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2005-04-26 12:38:07 GMT)
--------------------------------------------------

udar gumenog metka, u stvari

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2005-04-26 12:42:01 GMT)
--------------------------------------------------

osjeca ucinkovitost gumenog metka
osjeca udar gumenog metka

Ljiljana Malovic
Netherlands
Native speaker of: English

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rastko Radivojev
9 mins
  -> hvala

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
učinak gumenog metka, udarci gumenih metaka


Explanation:
impact
dodir, odskok, sabiti, sraz, sudar, sudara, učinak, udar, udarac, ukliještiti, utjecaj, utjecaja
----------------
Corner Film Recenzije
... zubi bebe aligatora na bradavicama, bunji-jumping sa stabla pri kojem je kandidat zakačen za donji veš,
isprobavanje udarca od gumenog metka i još pregršt ...
www.corner.hr/film/recenzije.asp?id=3763 - 30k - Slične Stranice -
---------
Hrvatski vojnik
... Dosadašnja sredstva obično su bila suzavac i gumeni meci. Učinkovitost tih
sredstava nije zadovoljavajuća, a gumeni meci mogu biti smrtonosni u ...
www.hrvatski-vojnik.hr/ hrvatski-vojnik/0242005/tehnika.asp - 33k - Spremljeno - Slične stranice

Zadnja promjena: 14.04.2005 Piše pukovnik mr. sc. Mirko KUKOLJ ...
... nalaze iu tzv. misijama očuvanja mira u kojima se često rabe različite vrste
streljiva: od neubojnog (gumeni meci, suzavac) do probojnog ili razornog. ...
www.hrvatski-vojnik.hr/ hrvatski-vojnik/882002/sacmarica.asp - 19k -




--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs 40 mins (2005-04-26 18:06:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

vjerujem da je pisac namjeravao reći:
\"mladost živi pod PSIHOZOM gumenog metka ...\"

BUZOV
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
hvala lijepa1!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Grubor
10 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search