energy dense

Croatian translation: visoke energetske vrijednosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:energy dense
Croatian translation:visoke energetske vrijednosti
Entered by: ihodak4

08:46 Aug 28, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Nutrition
English term or phrase: energy dense
... including increased consumtion of energy-dense nutritient-poor food and beverages (contaning high proportions of saturated as well as total fat, salt and sugar)...

uključujući povećanu konzumaciju energy-dense hrane i napitaka niske prehrambene vrijednosti ...
ihodak4
visoke energetske vrijednosti
Explanation:
hrana visoke energetske vrijednosti

::uključujući povećanu potrošnju hrane visoke energetske a niske prehrambene vrijednosti ....

..."grickanje" hrane visoke energetske vrijednosti, a niske hranjivosti... (www.zzjzpgz.hr/nzl/3/prehrana_djece.htm)
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5visoke energetske vrijednosti
alz
4bogate energijom
ciovo


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bogate energijom


Explanation:
Najdjelotvorniji način nadopune goriva za vaše tijelo je hranjivim tvarima koje su bogate energijom.


--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs (2006-08-28 13:35:37 GMT)
--------------------------------------------------

uključujući povećanu konzumaciju hranjivih tvari koje su bogate energijom i napitaka niske prehrambene vrijednosti ...
?možda?


    Reference: http://www.shape.extramarketing.hr/sport.php
ciovo
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
Notes to answerer
Asker: thanks, ali imate li sugestiju za prijevod gore navedenog primjera ? Hvala!


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
visoke energetske vrijednosti


Explanation:
hrana visoke energetske vrijednosti

::uključujući povećanu potrošnju hrane visoke energetske a niske prehrambene vrijednosti ....

..."grickanje" hrane visoke energetske vrijednosti, a niske hranjivosti... (www.zzjzpgz.hr/nzl/3/prehrana_djece.htm)


    Reference: http://www.zzjzpgz.hr/nzl/3/prehrana_djece.htm
    Reference: http://www.plivazdravlje.hr/?section=arhiva&acat=a&cat=a&id=...
alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Thanks!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search