Amorphous flaky

Croatian translation: amorfno pahuljasto

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Amorphous flaky
Croatian translation:amorfno pahuljasto
Entered by: Martina Pokupec (X)

20:04 Sep 1, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Other / Boje
English term or phrase: Amorphous flaky
Opet boja :)

Bit će ih još...
Martina Pokupec (X)
Croatia
amorfno pahuljasto
Explanation:
"Flaky" je pahuljasto, bez puno dvojbe. Opet, tvari koje su u tehničkom smislu krutine mogu biti kristalinične i amorfne - ovdje se, očito, radi o amorfnima.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nježno siva
Svjetlana Nevescanin
4amorfno pahuljasto
drazenborcic


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
amorphous flaky
amorfno pahuljasto


Explanation:
"Flaky" je pahuljasto, bez puno dvojbe. Opet, tvari koje su u tehničkom smislu krutine mogu biti kristalinične i amorfne - ovdje se, očito, radi o amorfnima.

drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
amorphous flaky
nježno siva


Explanation:
Amorfne struktre obično se prikazuju na crtežima u svoj boji, a flaky baca na nešto mekano pa eto prijedlog

Svjetlana Nevescanin
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 25




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search