High School Equivalency Diploma

Croatian translation: diploma ekvivalentna svjedodžbi srednje škole

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:High School Equivalency Diploma
Croatian translation:diploma ekvivalentna svjedodžbi srednje škole
Entered by: Vesna Zivcic

08:45 Jan 20, 2004
English to Croatian translations [Non-PRO]
English term or phrase: High School Equivalency Diploma
Svjedodžba.
Sonja Bulesic Milic
Diploma- ekvivalent svjedocanstvu o zavrsenoj srednoj skoli.
Explanation:
Kako kod nas nema ove vrste diplome (mozete zavrsiti vandredno ili redovno ali dobijate svejdocanstvo o zavrsenoj srednjoj skoli) mislim da bi to moglo ici opisno.
Diploma koja je ekvivalent svjedocanstvu o zavrsenoj srednoj skoli.
Selected response from:

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala,brzina je vrlina! Razumjela sam i prilagodila!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Diploma- ekvivalent svjedocanstvu o zavrsenoj srednoj skoli.
A.Đapo
5Diploma ekvivalentna svjedodžbi srednje škole.
Andjelo Miklic


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
high school equivalency diploma
Diploma- ekvivalent svjedocanstvu o zavrsenoj srednoj skoli.


Explanation:
Kako kod nas nema ove vrste diplome (mozete zavrsiti vandredno ili redovno ali dobijate svejdocanstvo o zavrsenoj srednjoj skoli) mislim da bi to moglo ici opisno.
Diploma koja je ekvivalent svjedocanstvu o zavrsenoj srednoj skoli.

A.Đapo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 91
Grading comment
Hvala,brzina je vrlina! Razumjela sam i prilagodila!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
1 hr
  -> hvala

disagree  alz: svjedodžba, ne svjedočanstvo
2 hrs
  -> sorry, u Bosni kazemo svjedocanstvo pa nisam ni razmisljala.

agree  Marcel Milic
9 hrs
  -> hvala

agree  Tanja Abramovic (X)
3 days 22 hrs
  -> hvala

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Diploma ekvivalentna svjedodžbi srednje škole.


Explanation:
Ili Diploma ravna.. , Diploma jednaka...

Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search