average ask rate

Croatian translation: prosječni prodajni tečaj

17:35 Mar 13, 2018
English to Croatian translations [PRO]
Bus/Financial - Other
English term or phrase: average ask rate
Mooooliiiim pomoć :)

Exchanges of currencies are based on Interbank Rate of the www.OANDA.com currency converter, average ask rate, unless otherwise agreed in written form.

Nisam sigurna kako ovdje prevesti average ask rate.

Našla sam Forexov rječnik gdje kaže file:///C:/Users/Korisnik/Desktop/Rijecnik%20Forex%20Pojmova.html
da je to prodajna cijena:

Cijena po kojoj broker prodaje neki valutni par i cijena koju plaća trgovac kada kupuje neki valutni par. Pretpostavljajuću za primjer da je kurs EUR/USD jednak 1,4200/1,4203, 1,4203 je prodajna cijena, na engleski ask price.

Nisam nekako sigurna u mom kontekstu kako to točno prevesti, a jako je važno.

Hvala
Laura
Laura1
Croatian translation:prosječni prodajni tečaj
Explanation:
Nemojte da vas zavaraju razni forex rječnici. Otkako je forex postao legalna kocka, buknulo je svega i svačega. Bid/ask su kod kupoprodaje stane valute obični tečajevi. Osim kad se radi o arbitražama između dva trgovca valutama, možete se slobodno držati kupovnog, srednjeg i prodajnog tečaja i zanemariti bid/ask sustav.
Selected response from:

Tomislav Patarčić
Croatia
Grading comment
Puno hvala svima. Ovako sam prevela. Pozdrav,
Laura

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2prosječni prodajni tečaj
Tomislav Patarčić
4prosječni prodajni valutni tečaj
Vladimir Trkovnik
4prosječni prodajni odnos
LogosART


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prosječni prodajni odnos


Explanation:
Ask Rate - prodajni odnos - Odnos po kojem je financijski instrument ponuđen za prodaju (kao u bid/ask spreadu).

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 51

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
prosječni prodajni tečaj


Explanation:
Nemojte da vas zavaraju razni forex rječnici. Otkako je forex postao legalna kocka, buknulo je svega i svačega. Bid/ask su kod kupoprodaje stane valute obični tečajevi. Osim kad se radi o arbitražama između dva trgovca valutama, možete se slobodno držati kupovnog, srednjeg i prodajnog tečaja i zanemariti bid/ask sustav.

Tomislav Patarčić
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 23
Grading comment
Puno hvala svima. Ovako sam prevela. Pozdrav,
Laura

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Spajic
1 day 5 hrs

agree  bonafide1313
2 days 4 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prosječni prodajni valutni tečaj


Explanation:
Moj prijedlog


    https://financial-dictionary.thefreedictionary.com/Ask+Rate
Vladimir Trkovnik
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search