lens

Croatian translation: objektiv

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lens
Croatian translation:objektiv
Entered by: Ivana Kahle

12:41 Nov 25, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts)
English term or phrase: lens
F1.8 Bright Lens
The ultra-wide 24mm, F1.8 Bright Lens of the *** cameras is built with one of the largest openings for any compact camera on the market today. The 24mm Schneider KREUZNACH lens allows you to shoot at extremely wide angles, while the F1.8 Bright Lens gives you the ability to shoot at higher shutter speeds during low-light conditions. The ***cameras also include a 3x optical zoom lens, which stretches the lens from 24mm to 72mm. Now you can get up close and personal without ever getting in the way.

Ne mogu se odlučiti između leće i objektiva. Hvala!
Ivana Kahle
Croatia
objektiv
Explanation:
leća je leća-sočivo, isto kao i na sr: stakleni brušeni element ili pak povrće. Na stranu šala, možda je ozbiljnije, tako nešto kao što je sklop optičkih leća, nazvati objektivom.
Selected response from:

Dragomir Kovacevic
Italy
Grading comment
Hvala svima na sudjelovanju u diskusiji!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5objektiv
Dragomir Kovacevic
4 +1Leće
Sasa Kalcik


Discussion entries: 3





  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
objektiv


Explanation:
leća je leća-sočivo, isto kao i na sr: stakleni brušeni element ili pak povrće. Na stranu šala, možda je ozbiljnije, tako nešto kao što je sklop optičkih leća, nazvati objektivom.

Dragomir Kovacevic
Italy
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala svima na sudjelovanju u diskusiji!
Notes to answerer
Asker: Hvala svima, i ja sam u međuvremenu kontaktirala jednog profesionalnog fotografa i on mi je također preporučio objektiv.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Sasa Kalcik: objektiv je redovito složeni sustav leća. http://hr.wikipedia.org/wiki/Objektiv
8 mins
  -> i ovaj F1.8/24 mm od Schneider-a, ima ih u sebi najmanje 12-ak

agree  jadrankap: kod zoom objektiva svakako dolazi podešavanja nekoliko leća
11 mins

agree  drazenborcic: U ovom kontekstu - nedvojbeno - objektiv. F 1.8 je oznaka svjetlosne moći, odnosno maksimalnog otvora zaslona.
2 hrs

agree  zoe1
2 hrs

agree  bonafide1313: mislim da je kolega borčić dao vrlo konkretan argument, a i izraz Bright Lens i cijeli opis upućuje da se radi o objektivu velikog maksimalnog otvora
3 hrs

agree  Ana Kardum: I ja sam to tako prevodila - na zahtjev i prema preporuci stručnjaka za fotografiju.
3 hrs

agree  Lingua 5B
5 hrs

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Leće


Explanation:
Lenses/Leće, objektivi. Neki Olympus dalekozori posjeduju leće niske disperzije - ED leće. One smanjuju kromatske aberacije, koje su uobičajeni problem pri ...
http://www.olympus.hr/consumer/1944_3794.htm

English to Croatian translation of aspherical lens: asferične leće [Photography/Imaging (& Graphic Arts) (Art/Literary) - Additional ...
http://www.proz.com/kudoz/english_to_croatian/photography_im...

lens=leće
http://www.eudict.com/?word=lens&go=Search&lang=engcro

Ovaka način ibora leća i ugradnja će se besplatno obaviti u tvornici. Trenutno dostupne leće: Sample images of available lenses.
http://www.mobotix.hr/lens_options.htm



--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2010-11-25 12:55:00 GMT)
--------------------------------------------------

I fotoaparati imaju leće

Model EOS 1000D + leca EF18-55 Tip Digitalni fotoaparat Lece EF-S Kut gledanja ... Model PowerShot G11 Tip Digitalni fotoaparat Lece 6 1 - 30 5 mm 35mm ...
http://www.instar-informatika.hr/fotoaparati/canon-fotoapara...

Digitalni kompaktni fotoaparat Leće: 4 - 3 – 21 - 5 .... Model: EOS 1000D + leća EF18-55 Tip: Digitalni fotoaparat Leće: EF-S Kut ...
http://www.hardsoft.hr/kategorije.asp?cat=kamere-i-fotoapara...


Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hm, možda sam zaboravila naglasiti da se radi o FOTOAPARATIMA.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Dragomir Kovacevic: nije nikako plural, jer je "lens" jednina. osim ako se u glosare ne počnu metati i riječi u množini. poz, dk
2 mins
  -> da, hvala, ali smatram da je odgovor ispravan

agree  Martina Pokupec (X)
1 hr
  -> hvala!:)

agree  Veronica Prpic Uhing
2 hrs
  -> hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search