exposure compensation

Croatian translation: kompenzacija ekspozicije

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: exposure compensation
Croatian translation:kompenzacija ekspozicije
Entered by: Andreja Ciković

09:27 Mar 30, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Photography/Imaging (& Graphic Arts) / Fotoaparat
English term or phrase: exposure compensation
"Press the key and rotate a dial to adjust exposure compensation"

Tekst je prijevod uputa za digitalni fotoaparat s mnogo funkcija.
Andreja Ciković
Croatia
kompenzacija ekspozicije
Explanation:
Prilikom fotografisanja dolazi do osvjetljavanja filma ili senzora (kod digitalnih fotoaparata). Nivo osvjetljenja se zove ekspozicija. Ukoliko je fotografija previse svijetla ili previse tamna, znaci da doslo do preeksponiranja ili podeksponiranja. Ovom funkcijom aparata izvrsice se korekcija ili kompenzacija ekspozicije (dodatno posvjetljavanje ili potamnjivanje), sto znaci da ce se prilikom sledeceg snimka dobiti korektna ekspozicija.
Selected response from:

Sasa Jakovljevic
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kompenzacija ekspozicije
Sasa Kalcik
5kompenzacija ekspozicije
Sasa Jakovljevic


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kompenzacija ekspozicije


Explanation:
Prilikom fotografisanja dolazi do osvjetljavanja filma ili senzora (kod digitalnih fotoaparata). Nivo osvjetljenja se zove ekspozicija. Ukoliko je fotografija previse svijetla ili previse tamna, znaci da doslo do preeksponiranja ili podeksponiranja. Ovom funkcijom aparata izvrsice se korekcija ili kompenzacija ekspozicije (dodatno posvjetljavanje ili potamnjivanje), sto znaci da ce se prilikom sledeceg snimka dobiti korektna ekspozicija.

Sasa Jakovljevic
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kompenzacija ekspozicije


Explanation:
EXPOSURE. MODE). - kompenzacija ekspozicije (EXPOSURE COMPENSATION,. BRACKETING) ... Aparat je moguće podesiti između ISO 100 - 1600, u koracima po ...
http://repro.grf.hr/media/download_gallery/postavke digitaln...

Exposure Compensation: +1/3. ISO Speed: 50. Focal Length: 21.3mm. Digital Zoom: None ... bez manuelnog podešavanja ekspozicije nema vrhunskih rezultata.
www.scilijas.com.ba/index.php?option=com...view=category

Exposure compensation - kompenzacija ekspozicije. kada ti je slika ili ... Ako ti fotić u Auto modu omogućava ručno podešavanje ISO ...
Možete rabiti Exposure Compensation (Kompenzacija ekspozicije) za prepisivanje postavke automatske ekspozicije fotoaparata.
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00769115.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2011-03-30 09:36:54 GMT)
--------------------------------------------------

za fotkanje snijega, možete ju sami napraviti koristeći opciju "kompenzacije ekspozicije" (Exposure Compensation) koju ima gotovo svaki digitalni aprat. ...
http://tehno-samstonije.blog.hr/

Kontrola ekspozicije +/-2.0 EV, 1/3 EV korak ... Podešavanje zasićenosti DA (3 koraka) ... Exposure Compensation ±
http://cafe.mobil.hr/archive/index.php/t-28016.html

Exposure Compensation. Vrijednost ekspozicije od +/- 2 EV, povećanje od punih 1/2 ili ... Fluorescentno svjetlo, bljeskalica, vlastito podešavanje, boja, ...
http://www.canon.hr/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2011-03-30 09:38:56 GMT)
--------------------------------------------------

za fotkanje snijega, možete ju sami napraviti koristeći opciju "kompenzacije ekspozicije" (Exposure Compensation) koju ima gotovo svaki digitalni aprat. ...
http://tehno-samstonije.blog.hr/

Exposure Compensation. Vrijednost ekspozicije od +/- 2 EV, povećanje od punih 1/2 ili ... Fluorescentno svjetlo, bljeskalica, vlastito podešavanje, boja, ...
http://www.canon.hr/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_...


Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nikola Bubić
5 days
  -> hvala!:)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search