survivor guilt

Croatian translation: osjecaj krivice prezivjelih

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:survivor guilt
Croatian translation:osjecaj krivice prezivjelih
Entered by: Nives

08:54 Nov 30, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Psychology / PTSD and STSD
English term or phrase: survivor guilt
zapravo mi treba cijela rečenica

Feelings of survivor guilt as well as conflicts over aggression were exacerbated for them.

Osjećaji krivice budući da su preživjeli (???)
ovaj diokoji se odnosi na agresiju zapravo podrazumijeva da kod ovih traumatiziranih osoba se sukobljavaju dvije stvari, želja da se ispolji agresija i unutarnja blokada iste.
Nives
Bosnia and Herzegovina
osjecaj krivice prezivjelih
Explanation:
...to je dovoljno.

U svei s ratnim traumama, nasla sam samo jedan primjer (u nominativu) na Google-u:

Scheuermann Hodak, Lydia - Festina LenteTo je osjećaj krivice preživjelih u odnosu na o ­ ne koji su stradali u nekoj izrazitoj traumatičnoj situaciji , tako da je sasvim vjerojatno da ga nose i ...
http://www.festina-lente.hr/index.php?option=com_content&tas... - 51k - Toegevoegde zoekresultaten


Selected response from:

Davorka Grgic
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3osjecaj krivice prezivjelih
Davorka Grgic
5osjećaj krivnje što su preživjeli
alz
5osjećaj krivnje preživjelih
Kristina Kolic


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
osjecaj krivice prezivjelih


Explanation:
...to je dovoljno.

U svei s ratnim traumama, nasla sam samo jedan primjer (u nominativu) na Google-u:

Scheuermann Hodak, Lydia - Festina LenteTo je osjećaj krivice preživjelih u odnosu na o ­ ne koji su stradali u nekoj izrazitoj traumatičnoj situaciji , tako da je sasvim vjerojatno da ga nose i ...
http://www.festina-lente.hr/index.php?option=com_content&tas... - 51k - Toegevoegde zoekresultaten




Davorka Grgic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SpanishSpanish
PRO pts in category: 28
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Veronica Prpic Uhing
1 min

agree  Cvijeta Jaksic
14 mins

agree  Martina Culin
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
osjećaj krivnje preživjelih


Explanation:
osjećaj krivnje preživjelih


Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 127

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
osjećaj krivnje što su preživjeli


Explanation:
osjećaj krivnje što su preživjeli

ne svi preživjeli razvijaju osjećaj krivnje, samo neki
činjenica da su preživjeli (za razliku od drugih u istim uvjetima) izaziva osjećaj krivnje



--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-30 11:02:40 GMT)
--------------------------------------------------

eventualno "osjećaj krivnje preživjelog" (u jednini) budući da se ne javlja kod svih koji su prošli isto iskustvo

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-11-30 11:04:47 GMT)
--------------------------------------------------

stručno s još naziva "sindrom preživjelog"
google

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 32




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search