acting out

Croatian translation: eksternalizacija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:acting out
Croatian translation:eksternalizacija
Entered by: Kristina Kolic

00:06 Jan 20, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Psychology
English term or phrase: acting out
acting out (pucanje – prema Freudu to je neki nesvjesni sadržaj koji želi na površinu, obično kao posljedica liječenja. Kako ga liječenje ne može zadovoljiti, onda se ono dogodi u stvarnom životu kroz akciju, ne kroz riječi. Acting out je obično uvijek vezan uz ranu traumu. Ono što se kroz acting out dogodi jest sjećanje na traumu, dozivanje traume i njezin obrat. Dakle, ima i značenje i cilj, svrhu. Njegov učinak je privremeno olakšanje kod osobe i obrat traume. Ono što je pedofil pasivno trpio kao dijete, u odrasloj dobi aktivno izvršava.) skretanje bijesa na sebe kao načina kontrole.

Postoji li naš neki izraz za "acting out", naravno usvojen u psihijatriji?
Nives
Bosnia and Herzegovina
eksternalizacija
Explanation:
eksternalizacija ili (kao sinonim) eksteriorizacija

"Psihički mehanizam kojim se sadržaj projicira prema van. U psihopatologiji to je smještavanje afekta i želje u drugoga; u psihoanalizi, traženje objekta zaposjednutog libidom." (Izvor: Enciklopedijski rječnik medicinskog nazivlja, Zg. 2006.)

http://psihologija.ffzg.hr/uploads/icj6PeDgTL6GBu-4BnODkg/Gp...
http://www.psihijatrija.com/psihijatrija/grane PSIHOTERAPIJA...
http://www.ftvt.hr/ekonom_test/12/Etika.doc
http://sr.wikipedia.org/sr-el/Екстернализација
Selected response from:

Kristina Kolic
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3eksternalizacija
Kristina Kolic
5 +1ispoljavanje
eleonora_r


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ispoljavanje


Explanation:
express (unconscious impulses, for example) in an overt manner without conscious understanding or regard for social appropriateness.


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/act+out
eleonora_r
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sherefedin MUSTAFA
20 hrs
  -> Hvala

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
eksternalizacija


Explanation:
eksternalizacija ili (kao sinonim) eksteriorizacija

"Psihički mehanizam kojim se sadržaj projicira prema van. U psihopatologiji to je smještavanje afekta i želje u drugoga; u psihoanalizi, traženje objekta zaposjednutog libidom." (Izvor: Enciklopedijski rječnik medicinskog nazivlja, Zg. 2006.)

http://psihologija.ffzg.hr/uploads/icj6PeDgTL6GBu-4BnODkg/Gp...
http://www.psihijatrija.com/psihijatrija/grane PSIHOTERAPIJA...
http://www.ftvt.hr/ekonom_test/12/Etika.doc
http://sr.wikipedia.org/sr-el/Екстернализација

Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 127
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ariana Koši
5 hrs

agree  Gordana Podvezanec
6 hrs

agree  ciovo
20 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search