the issue of the referral question and referral source

Croatian translation: predmet referalnog pitanja i referalnog izvora

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase: the issue of the referral question and referral source
Croatian translation:predmet referalnog pitanja i referalnog izvora
Entered by: bergazy

21:34 Jun 7, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Medical - Psychology / PTSD
English term or phrase: the issue of the referral question and referral source
The second question addresses the issue of the referral question and referral source. The method employed by a clinician (or even a researcher) will depend on what the important and relevant parties want to know. The referring party can be the patient (i.e., self-referral); you, the clinician; or some third party, such as an employer, judge, or agency. Don't measure personality if you're asked for mental status, for example.
Nives
Bosnia and Herzegovina
predmet referalnog pitanja i referalnog izvora
Explanation:
...upućuje na problem referalnog pitanja i referalnog izvora


Znanstvenici u Hrvatskoj i npr. Bosni služe se referalnim centrima i referalnim izvorima:

Referalni centar za programski sustav Mathematica
Referalni centar za programski sustav Mathematica (MRC) odrzava posebnu adresu - helpdesk (mathelp@math.hr) na koju mozete poslati svoja pitanja u vezi ...
mrc.math.hr/ - 20k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
CADLab Portal
Dobrodošli. CAD/CAE Referalni Centar. CAD/CAE Referal Center. Novosti. Info centar.
www.cae_refcentar.fsb.hr/
www.matlab.fer.hr/ - 9k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične Narodna i univerzitetska biblioteka "Derviš Sušić" Tuzla
Biblioteka posjeduje raznovrstan i vrijedan fond od 200.000 bibliotečkih jedinica (opći referalni izvori - enciklopedije, rječnici, leksikoni, bibliografije ...
www.nubt.ba/Razno/O_nama.htm - 19k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
Selected response from:

bergazy
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1predmet referalnog pitanja i referalnog izvora
bergazy
4Drugi problem se odnosi na samo pitanje koje je postavljeno i na osobu koja ga je postavila.
CroAnglo


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Drugi problem se odnosi na samo pitanje koje je postavljeno i na osobu koja ga je postavila.


Explanation:
= Drugim rijecima: odnosi se na vrstu pregleda koji je zatrazen i na osobu (drugi lijecnik, sam pacijent, netko treci...) koja je zatrazila pregled pacijenta...

CroAnglo
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 50

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
predmet referalnog pitanja i referalnog izvora


Explanation:
...upućuje na problem referalnog pitanja i referalnog izvora


Znanstvenici u Hrvatskoj i npr. Bosni služe se referalnim centrima i referalnim izvorima:

Referalni centar za programski sustav Mathematica
Referalni centar za programski sustav Mathematica (MRC) odrzava posebnu adresu - helpdesk (mathelp@math.hr) na koju mozete poslati svoja pitanja u vezi ...
mrc.math.hr/ - 20k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice
CADLab Portal
Dobrodošli. CAD/CAE Referalni Centar. CAD/CAE Referal Center. Novosti. Info centar.
www.cae_refcentar.fsb.hr/
www.matlab.fer.hr/ - 9k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične Narodna i univerzitetska biblioteka "Derviš Sušić" Tuzla
Biblioteka posjeduje raznovrstan i vrijedan fond od 200.000 bibliotečkih jedinica (opći referalni izvori - enciklopedije, rječnici, leksikoni, bibliografije ...
www.nubt.ba/Razno/O_nama.htm - 19k - Spremljeno u privremenu memoriju - Slične stranice

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: u tom slučaju, što je onda referring party odnosno self-referal?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ihodak4
8 hrs
  -> hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search