84th percentile

Croatian translation: percentil, centil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:84th percentile
Croatian translation:percentil, centil
Entered by: ipv

09:44 Feb 2, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / Psychometric Test
English term or phrase: 84th percentile
A score of 84th percentile would mean... Hvala na pomoći
ipv
percentil, centil
Explanation:
EUdict | percentile loss | English-Croatian dictionary
percentile loss · gubitak postotka · 95th percentile loss · gubitak s razinom pouzdanosti od 95 % (gubitak od kojega, u raspodjeli mogućih gubitaka, ...
www.eudict.com/?...percentile loss - Spremljeno u privremenu memoriju
Rječnik osnovnih pojmova u psihološkom mjerenju - Centar za ...
Percentilni (centilni) rang (Percentile rank) – Postotak ispitanika u distribuciji koji se nalaze na i ispod točke danog rezultata. ...
cpi.ffzg.hr/rjecnik - Spremljeno u privremenu memoriju - Slično
Selected response from:

Gordana Podvezanec
Croatia
Grading comment
Hvala :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1percentil, centil
Gordana Podvezanec
484 postotni (percentilni)
Sasa Kalcik


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
percentil, centil


Explanation:
EUdict | percentile loss | English-Croatian dictionary
percentile loss · gubitak postotka · 95th percentile loss · gubitak s razinom pouzdanosti od 95 % (gubitak od kojega, u raspodjeli mogućih gubitaka, ...
www.eudict.com/?...percentile loss - Spremljeno u privremenu memoriju
Rječnik osnovnih pojmova u psihološkom mjerenju - Centar za ...
Percentilni (centilni) rang (Percentile rank) – Postotak ispitanika u distribuciji koji se nalaze na i ispod točke danog rezultata. ...
cpi.ffzg.hr/rjecnik - Spremljeno u privremenu memoriju - Slično

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 15
Grading comment
Hvala :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dinap: 84. percentil
3 mins
  -> hvala

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
84 postotni (percentilni)


Explanation:
percentile = postotak, percentil
http://www.eudict.com/?word=percentile&go=Search&lang=engcro

Određivanje percentilnog ranga rezultata ... U slučaju da nas zanima 95-postotni interval pouzdanosti tj. želimo li se ...
http://infoz.ffzg.hr/Afric/VjekoBZ/CITABAZU.asp?kljuc=200707...

ZÜRICH Drugi po veličini svjetski proizvođač cementa, švicarski Holcim, ostvario je prošle godine 84-postotni rast profita, ...
http://www.poslovni-informator.com/index.php?option=com_cont...


Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search