Equal Opportunities Monitoring Form

Croatian translation: obrazac za nadzor (pružanja) jednakih mogućnosti

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Equal Opportunities Monitoring Form
Croatian translation:obrazac za nadzor (pružanja) jednakih mogućnosti
Entered by: ipv

09:10 Feb 9, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology / Psychometric Test
English term or phrase: Equal Opportunities Monitoring Form
In order to ensure that assessment materials are fair and predictive, we carry out regular research and monitoring on them.
Nemam ideju :(
ipv
obrazac za nadzor (pružanja) jednakih mogućnosti
Explanation:
opportunities mi ovdje više vuče na mogućnosti, nego na prilike:

http://www.safu.hr/hr/rjecnik/pregled/343/glavna-uprava-za-z...

http://ljudevitgaj.hr/godina-jednakih-mogucnosti

http://metro-portal.hr/otvoren-8-festival-jednakih-mogucnost...
Selected response from:

Ivana Kahle
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Obrazac za praćenje istovrsnih prilika
Zeljka Djuka
3 +1obrazac za nadzor (pružanja) jednakih mogućnosti
Ivana Kahle
4Obrazac za praćenje jednakosti prilika
Martina Pokupec (X)


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
equal opportunities monitoring form
Obrazac za praćenje jednakosti prilika


Explanation:
jedan prijedlog

Martina Pokupec (X)
Croatia
Native speaker of: Croatian
Notes to answerer
Asker: Hvala


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
equal opportunities monitoring form
obrazac za nadzor (pružanja) jednakih mogućnosti


Explanation:
opportunities mi ovdje više vuče na mogućnosti, nego na prilike:

http://www.safu.hr/hr/rjecnik/pregled/343/glavna-uprava-za-z...

http://ljudevitgaj.hr/godina-jednakih-mogucnosti

http://metro-portal.hr/otvoren-8-festival-jednakih-mogucnost...

Ivana Kahle
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natasa Djurovic: U Srbiji se prevodi kao obrazac za monitoring jednakih mogucnosti!
1 hr
  -> Hvala za agree i korisnu informaciju.

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
equal opportunities monitoring form
Obrazac za praćenje istovrsnih prilika


Explanation:
vidim da se radi o nekim materijalima... ja bih to prevela uz koristenje rijeci 'prilika'.. s time da je 'prilika' u ovom kontekstu zamjenska rijec za materijal / proces i moze ostati kao takva

npr mi u korporaciji potencijalne projekte sluzbeno zovemo 'opportunities', po americki:) takodjer i u pisanoj sluzbenoj dokumentaciji se koristi taj naziv

Zeljka Djuka
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search