Toilet Training

Croatian translation: odvikavanje od pelena

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Toilet Training
Croatian translation:odvikavanje od pelena
Entered by: Domagoj

13:27 Mar 12, 2014
English to Croatian translations [PRO]
Social Sciences - Psychology
English term or phrase: Toilet Training
Toilet training for children with autism spectrum disorder
Domagoj
navikavanje na WC/zahod/noćnu posudu ili navikavanje na korištenje WC-a/zahoda/noćne posude
Explanation:
navikavanje na WC/zahod/noćnu posudu ili navikavanje na korištenje WC-a/zahoda/noćne posude
Selected response from:

LogosART
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4navikavanje na WC/zahod/noćnu posudu ili navikavanje na korištenje WC-a/zahoda/noćne posude
LogosART
4 -1wc obuka
Sasa Kalcik
Summary of reference entries provided
odvikavanje od pelena (navikavanje na korištenje WC-a/zahoda)
LogosART

  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
toilet training
wc obuka


Explanation:
Mislim da bi se mogao koristiti isti izraz kao i kod djece koje više ne koriste pelene pa ih se uči da koriste wc, tzv potty training". Samo što se ovdje (kod starije djece/mladih) više ne koristi tzv "kahlica" već wc

http://lisa-rjecnik.com/prijevod/hrvatski-engleski/WC-obuka....

ljudi nije upoznata s pojmom «bespelenaštvo» (infant potty training) a .... Dijete može piškiti/kakati u kahlicu, posudu, tutu, krpu, lavabo, wc…
http://www.izperatate.com/razno/bespelenastvo-sve-sto-ste-ht...



--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2014-03-12 13:39:37 GMT)
--------------------------------------------------

Ili obuka korištenja/upotrebe/uporabe wc-a

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2014-03-12 13:42:54 GMT)
--------------------------------------------------

Možda čak i da koristite navedeni izraz "bespelenaštvo"

Što je bespelenaštvo?
http://www.izperatate.com/razno/bespelenastvo-sve-sto-ste-ht...

Tek nekoliko tjedana nakon rođenja mali Vedran više ne treba pelene: mama ga je istrenirala da nuždu obavlja poput puno starije djece. Kad mališanu zatreba obavljanje nužde, mama Ana Sušić ga podigne u položaj sličan čučećem i beba "obavi" što treba. Zagrepčanka je tako ne samo uštedjela na pelenama, nego je sinu olakšala "posao" - bebama je, saznala je na internetu - puno lakše izbaciti stolicu dok čuče nego dok leže na leđima.

Kako je ispričala za Večernji list, s pojmom "bespelenaštvo" (elimination communication ili diaper free parenting) susrela se na internetu.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Mozaik/tabid/80/articleType/...

To se zove bespelenaštvo i trenutno je ...
http://www.trudnoca.net/forum/viewtopic.php?f=43&p=2093537

Mame-Bespelenaštvo.
http://www.urbancult.hr/zivot-djeteta-bez-pelena-1970.aspx

Sasa Kalcik
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in FrenchFrench
Notes to answerer
Asker: Hvala, ali ipak ću se odlučiti na "odvikavanje od pelena", ponajviše zbog http://katalog.kgz.hr/pagesResults/bibliografskiZapis.aspx?¤tPage=1&searchById=1&sort=0&spid0=1&spv0=njega+djeteta&xm0=1&selectedId=63006389


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Maja Čaprić: bespelenaštvo ? oprostite ali besmislica. Treba ipak imati neku mjeru i čuvati ljepotu hrvatskog jezika,
41 mins
  -> Slažem se kolegice. Ali nemojmo zaboraviti da je jezik nešto "živo" i da se taj izraz, iako možda još neslužben, itekako udomaćio kod hrvatskih mama. Također ga koristi časopis "MOJE DIJETE" http://www.mojmag.com/ArchiveDetails.aspx?Id=107&IzdanjeId=2...

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toilet training
navikavanje na WC/zahod/noćnu posudu ili navikavanje na korištenje WC-a/zahoda/noćne posude


Explanation:
navikavanje na WC/zahod/noćnu posudu ili navikavanje na korištenje WC-a/zahoda/noćne posude

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 32




Reference comments


7 mins peer agreement (net): +3
Reference: odvikavanje od pelena (navikavanje na korištenje WC-a/zahoda)

Reference information:
http://www.proz.com/kudoz/english_to_croatian/psychology/172...

--------------------------------------------------
Note added at 10 min (2014-03-12 13:38:21 GMT)
--------------------------------------------------

bedwetting
Involuntary urination in bed after the usual age of toilet training. Also known as nighttime enuresis and nocturnal enuresis. It may be caused by incomplete development of bladder control, a sleep or arousal disorder, bladder or kidney dis- ease, neurological problems, or psychological causes (such as fear of the dark that prevents the child from leaving the bed). About 20 percent of 5- year-olds wet the bed at least once a month; sur- prisingly, bedwetting can persist into teenage. Treatment depends on the cause and may include education, behavior modification techniques, the use of alarms, bladder-retention training, and med- ication. See also enuresis.

LogosART
Croatia
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 32
Note to reference poster
Asker: Hvala. Nisam znao da je pitanje već bilo postavljeno. A sad sam pronašao i ovo: http://www.izvorznanja.com/teaser//251.pdf tako da ste (i vi i kolegica koja je odgovorila na već postavljeno pitanje) u pravu.


Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Tomislav Patarčić: navikavanje na tutu :)
0 min
  -> Yes!:)
agree  Sasa Kalcik: Ponudite odgovor
48 mins
  -> Thanx & greetings!
agree  Ratko Rebic
1 hr
  -> Hvala na agree-u! Pozdrav!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search