octopus

Croatian translation: oktopus (regulator za ronjenje)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:octopus
Croatian translation:oktopus (regulator za ronjenje)
Entered by: Natasa Grubor

17:39 May 29, 2006
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / ronjenje
English term or phrase: octopus
dio ronilačke opreme:
...could use for safe ascent, or diving without an octopus, from which he/she could breathe.
Natasa Grubor
Bosnia and Herzegovina
oktopus (regulator za ronjenje)
Explanation:
"... Cijeli regulator za ronjenje sastoji se od prvog i drugog stupnja. Prvi stupanj ima zadatak reducirati pritisak iz boce na pritisak 9 bara. Tlak na izlazu iz prvog stupnja se mijenja ovisno o dubini ronjenja, tako da je tlak na izlazu iz prvog stupnja jednak zbroju 9 bara + pritisak okoline. Drugi stupanj koji još zovemo i oktopus se sam regulira na pritisak okoline prilikom čega omogućava roniocu nesmetano disanje.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2006-05-29 18:06:39 GMT)
--------------------------------------------------

na linku www.marjan.hr imate opise i slike ostale ronilačke opreme, ako zatreba !
Selected response from:

ihodak4
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4oktopus (regulator za ronjenje)
ihodak4
3octopus
Sherefedin MUSTAFA


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
octopus


Explanation:
Octopus regulator

http://www.aquanaut-brela.com/hrvatski/cjenik.html
http://www.du-apnea.hr/regulatori.htm

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
oktopus (regulator za ronjenje)


Explanation:
"... Cijeli regulator za ronjenje sastoji se od prvog i drugog stupnja. Prvi stupanj ima zadatak reducirati pritisak iz boce na pritisak 9 bara. Tlak na izlazu iz prvog stupnja se mijenja ovisno o dubini ronjenja, tako da je tlak na izlazu iz prvog stupnja jednak zbroju 9 bara + pritisak okoline. Drugi stupanj koji još zovemo i oktopus se sam regulira na pritisak okoline prilikom čega omogućava roniocu nesmetano disanje.

--------------------------------------------------
Note added at 26 mins (2006-05-29 18:06:39 GMT)
--------------------------------------------------

na linku www.marjan.hr imate opise i slike ostale ronilačke opreme, ako zatreba !


    Reference: http://www.marjan.hr/Oprema%20za%20ronjenje.htm
    Reference: http://encyclopedia.thefreedictionary.com/Diving+regulator
ihodak4
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search