inboard/outboard propulsion

Croatian translation: brodski/izvanbrodski pogon

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inboard/outboard propulsion
Croatian translation:brodski/izvanbrodski pogon
Entered by: Dubravka Hrastovec

14:33 Aug 21, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / pleasure boats
English term or phrase: inboard/outboard propulsion
Konteksta nemam (obrazac je u pitanju), ali se radi o sportskom plovilu (gliser) s motorom od 135 KS.
Dubravka Hrastovec
Croatia
brodski/vanbrodski pogon
Explanation:
Propulsion - pogon, propulzija, poriv
inboard/outboard - brodski/vanbrodski
Nadam se da će pomoći :)
Selected response from:

Ivana Karanikic (X)
Croatia
Grading comment
Hvala svima! Odlučila sam se za Ivanino rješenje (pogon). :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2unutarnja/izvanbrodska propulzija
Sherefedin MUSTAFA
4 +1brodski/vanbrodski pogon
Ivana Karanikic (X)
4(unutarnji)brodski/(iz)vanbrodski motor
zoran rukavina


Discussion entries: 1





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
brodski/vanbrodski pogon


Explanation:
Propulsion - pogon, propulzija, poriv
inboard/outboard - brodski/vanbrodski
Nadam se da će pomoći :)

Ivana Karanikic (X)
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala svima! Odlučila sam se za Ivanino rješenje (pogon). :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  zoran rukavina
18 hrs
  -> Hvala!

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
unutarnja/izvanbrodska propulzija


Explanation:
http://www.mmtpr.hr/UserDocsImages/0-nezgoda-camac.pdf

Sherefedin MUSTAFA
Netherlands
Native speaker of: Native in AlbanianAlbanian, Native in MacedonianMacedonian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
39 mins
  -> Zahvaljujem.

agree  Kale75 (X): ....pogon...
3 hrs
  -> Zahvaljujem.

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(unutarnji)brodski/(iz)vanbrodski motor


Explanation:
Pošto spominjete da se radi o gliseru s motorom snage 135 KS pretpostavljam da mislite na vrste brodskih motora koji mogu biti unutarnji i (iz)vanbrodski, pa predlažem ovaj "slobodniji" prijevod.
Propulzija se u struci više odnosi na vrste pogona kao što su jedra, vesla,motor ili vrste porivnih sredstava tj. vijak (propeler), jet (mlaz) i sl.

zoran rukavina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search