positively buoyant

Croatian translation: ima pozitivan uzgon

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:positively buoyant
Croatian translation:ima pozitivan uzgon
Entered by: Sasa Kalcik

12:03 Jan 4, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / Ronjenje/oprema
English term or phrase: positively buoyant
Rečenica glasi:
One benefit of the one-piece body construction is that without the shaft the XXX is positively buoyant, and thus able to float.

buoyant=ploveći
positively buoyant=?

Hvala unaprijed!
Sasa Kalcik
Croatia
ima pozitivan uzgon
Explanation:
Ronilica lagano negativnog uzgona će tonuti, a ona lagano pozitivnog uzgona izronjavati prema površini, pa se promjenom ravnoteže težine i uzgona mogu dobiti energetski učinkovito zaranjanje i izranjanje kod dubinskih ronilica, kao i brzo izronjavanje u slučaju kvara ili nezgode.
http://www.hrbi.hr/_images/files/izdavastvo_38.doc

Pri izronu - povratku na površinu može koristiti opremu koja stvara pozitivan uzgon - balona/padobrana ispunjenog zrakom, liftove ili odjela s balonima. ...
www.extreme.org.ba/.../discipline.htm

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2011-01-04 12:27:16 GMT)
--------------------------------------------------

bouyancy - uzgon
Marijan Urbany, Rječnik pomorskog nazivlja, ŠK 1991.
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4ima pozitivan uzgon
Vesna Zivcic
4pozitivna sposobnost plutanja
Martina Pokupec (X)


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pozitivna sposobnost plutanja


Explanation:
... ima pozitivnu sposobnost plutanja, te može ploviti.

http://ask.reference.com/related/Positively Buoyant?qsrc=289... - razlika između pozitivne i negativne sposobnosti

http://www.google.hr/#hl=hr&expIds=17259,23756,24878,24999,2... - u ovoj pretrazi prvi link daje .pdf file u kojem se spominje sposobnost plutanja; a na kraju pretraga sama nudi "positive buoyancy" kao pretragu na engleskom jeziku

nadam se sam pomogla

Martina Pokupec (X)
Croatia
Native speaker of: Croatian

18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
ima pozitivan uzgon


Explanation:
Ronilica lagano negativnog uzgona će tonuti, a ona lagano pozitivnog uzgona izronjavati prema površini, pa se promjenom ravnoteže težine i uzgona mogu dobiti energetski učinkovito zaranjanje i izranjanje kod dubinskih ronilica, kao i brzo izronjavanje u slučaju kvara ili nezgode.
http://www.hrbi.hr/_images/files/izdavastvo_38.doc

Pri izronu - povratku na površinu može koristiti opremu koja stvara pozitivan uzgon - balona/padobrana ispunjenog zrakom, liftove ili odjela s balonima. ...
www.extreme.org.ba/.../discipline.htm

--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2011-01-04 12:27:16 GMT)
--------------------------------------------------

bouyancy - uzgon
Marijan Urbany, Rječnik pomorskog nazivlja, ŠK 1991.

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala
Notes to answerer
Asker: mislim da ste na pravom tragu


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Pokupec (X): Slažem se, uzgon je bolje - budući da se radi o sili, onda je logično da može biti pozitivna i negativna.
13 mins

agree  zoran rukavina: odlično!
1 hr

agree  drazenborcic: Kod ronjenja su upravo uzgon (pozitivan/negativan) i plovnost (pozitivna/negativna) uobičajeni termini kojima se prevodi "buoyancy".
7 hrs

agree  NadiaMP (X)
2 days 11 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search