lifting keel ram modification

Croatian translation: izmjena pogona podizne kobilice

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:lifting keel ram modification
Croatian translation:izmjena pogona podizne kobilice
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

18:56 Apr 19, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime / yacht structure
English term or phrase: lifting keel ram modification
nema konteksta - dio računa
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
preinaka pokretačkog/izvršnog organa/cilindra s klipom preklopne kobilice
Explanation:
dakle ram zapravo znači klip nekog hidrauličnog pokretačkog cilindra, ali sam često nailazio na slučajeve da se raj naziv ram koristi za kompletan izvršni član, to jest i na klip i na cilindar.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2011-04-20 14:07:45 GMT)
--------------------------------------------------

mislim da ste dobro stavili:)
Selected response from:

PeregrineFalcon
Croatia
Grading comment
Hvala! Malo sam preinačila.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4preinaka pokretačkog/izvršnog organa/cilindra s klipom preklopne kobilice
PeregrineFalcon
3 +1izmjena podizanja rama kobilice
dalilanur


Discussion entries: 1





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
izmjena podizanja rama kobilice


Explanation:
ram-a hydraulic machine for raising wateror for lifting

dalilanur
Native speaker of: Bosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomislav Patarčić: meni se činilo da je ram zapravo ram i da bi to bilo upravo tako, ali sam odbacio vlastito mišljenje zbog prejednostavnosti veze između rama/frame i rama/okvira
35 mins
  -> hvala

neutral  PeregrineFalcon: ram bi bio prije neki klip nekog pokretačkog cilindra (inače okvir se na hrvatskom ne kaže ram, a kao strana posuđenica je ženskoga roda i glasi rama, ali nije dio standardnog jezia)
4 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
preinaka pokretačkog/izvršnog organa/cilindra s klipom preklopne kobilice


Explanation:
dakle ram zapravo znači klip nekog hidrauličnog pokretačkog cilindra, ali sam često nailazio na slučajeve da se raj naziv ram koristi za kompletan izvršni član, to jest i na klip i na cilindar.

--------------------------------------------------
Note added at 19 hrs (2011-04-20 14:07:45 GMT)
--------------------------------------------------

mislim da ste dobro stavili:)

PeregrineFalcon
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 19
Grading comment
Hvala! Malo sam preinačila.
Notes to answerer
Asker: Stavila sam izmjena pogona podizne kobilice





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search