Gaussian Minimum Shift Keying (GMSK) baseband modulation ....

Croatian translation: Gausovska minimalna modulacija prijenosnog signala

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Gaussian Minimum Shift Keying (GMSK) baseband modulation ....
Croatian translation:Gausovska minimalna modulacija prijenosnog signala
Entered by: Karen Ordanic

00:29 Dec 23, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Gaussian Minimum Shift Keying (GMSK) baseband modulation ....
Protokoli prijema
Karen Ordanic
Gausovska minimalna modulacija prijenosnog signala
Explanation:
Ne znam da li vec postoji izraz za to na hrvatskom, ali sam nasla par stvari u webu koje su me dovele do mog prijedloga:
- 'shift keying' je samo drugi izraz za 'modulation'
- postoje tri tipa 'modulacije': frequency shift keying (FSK), phase sk, amplitude sk
- FSK je najjednostavniji, i to binarni, oblik modulacije koji se koristi za digitalnu modulaciju
- 'gmsk' je najefikasnija vrsta FSK, u kojoj su razmaci izmedu tonalnih frekvencija tocno pola bita (half the bit rate)
Definicija od 'frequency modulation' :"The shifting or translation of a signal from one frequency band to another is accomplished by the process of modulation [in which] the baseband signal is impressed in some way on a carrier signal at a higher frequency such that one or more of the characteristics [frequency, amplitude, phase] of the carrier signal are altered. There are 3 basic types of digital m.: FSK, phase SK and amplitude SK".
Zakljucak: radi se o modulaciji prijenosnog signala. GMSK je onda Gausovska/Gausova minimalna modulacija prijenosnog signala.

Selected response from:

Darija Racanovic
Germany
Grading comment
Hvala svima na pomoci
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2Gausovska minimalna modulacija prijenosnog signala
Darija Racanovic
4 +1GMSK modulacija
IVAN-57


Discussion entries: 1





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
GMSK modulacija


Explanation:
Nema nekog posebnog prijevoda, koliko mi se čini.
Pozdrav !


    Reference: http://www.telfon.net/tehnologije/tehnike_prenosa.htm
    Reference: http://www.ht.hr/mobilne/mobilne-gsm-pokrivenost.shtml
IVAN-57
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 530

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy
42 mins
  -> Hvala !

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
gaussian minimum shift keying (gmsk) baseband modulation ....
Gausovska minimalna modulacija prijenosnog signala


Explanation:
Ne znam da li vec postoji izraz za to na hrvatskom, ali sam nasla par stvari u webu koje su me dovele do mog prijedloga:
- 'shift keying' je samo drugi izraz za 'modulation'
- postoje tri tipa 'modulacije': frequency shift keying (FSK), phase sk, amplitude sk
- FSK je najjednostavniji, i to binarni, oblik modulacije koji se koristi za digitalnu modulaciju
- 'gmsk' je najefikasnija vrsta FSK, u kojoj su razmaci izmedu tonalnih frekvencija tocno pola bita (half the bit rate)
Definicija od 'frequency modulation' :"The shifting or translation of a signal from one frequency band to another is accomplished by the process of modulation [in which] the baseband signal is impressed in some way on a carrier signal at a higher frequency such that one or more of the characteristics [frequency, amplitude, phase] of the carrier signal are altered. There are 3 basic types of digital m.: FSK, phase SK and amplitude SK".
Zakljucak: radi se o modulaciji prijenosnog signala. GMSK je onda Gausovska/Gausova minimalna modulacija prijenosnog signala.




    Reference: http://www.argopress.com/Resources/gsm-phone/gaussiminimushi...
Darija Racanovic
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 17
Grading comment
Hvala svima na pomoci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marcel Milic: BRAVO! Hrabro i argumentirano
8 hrs
  -> Hvala :)

agree  Gordana Podvezanec
19 days
  -> Hvala.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search