self filling change hopper

Croatian translation: lijevak za vraćanje ostatka novca s automatskim nadopunjavanjem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:self filling change hopper
Croatian translation:lijevak za vraćanje ostatka novca s automatskim nadopunjavanjem
Entered by: Gordana Podvezanec

19:17 Jan 8, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering / tramway
English term or phrase: self filling change hopper
TICKET VENDING MACHINE FOR PUBLIC TRANSPORTATION
Gordana Podvezanec
Croatia
lijevak za vraćanje ostatka novca s automatskim nadopunjavanjem
Explanation:
Koliko razumijem, kroz lijevak se uzvraća ostatak (preplaćenog) novca, recimo novčanica, za iznos koji je plaćen za voznu kartu, a isti se taj automat puni novcem od karata kupljenih za kovanice, slično kao kod recimo automata za igre na sreću ili onih za razmjenu novčanica.
Selected response from:

Igor Kudrnovsky
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2lijevak za vraćanje ostatka novca s automatskim nadopunjavanjem
Igor Kudrnovsky
5 +2Samopuneći lijevak za povrat novca
bergazy
4samodopunjujuci lijevak za kovanice
walzl


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
lijevak za vraćanje ostatka novca s automatskim nadopunjavanjem


Explanation:
Koliko razumijem, kroz lijevak se uzvraća ostatak (preplaćenog) novca, recimo novčanica, za iznos koji je plaćen za voznu kartu, a isti se taj automat puni novcem od karata kupljenih za kovanice, slično kao kod recimo automata za igre na sreću ili onih za razmjenu novčanica.

Igor Kudrnovsky
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 117
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fulvio Milic
10 hrs

agree  Anita Milos: eh !... a kad bi stavili "za vraćanje kusura" :-)
10 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Samopuneći lijevak za povrat novca


Explanation:
Self-defence: samoobrana
Self-consciousness: samosvijest
Self-justification: samoopravdanje

Budući da je tvorba OK, ja bih pokušao sa "Samopuneći".


bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andjelo Miklic
12 hrs

agree  Daniela Miklic Belancic
18 hrs

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
samodopunjujuci lijevak za kovanice


Explanation:
change - nije iskljucivo za "kusur", moze jednostavno sluziti za ubacivanje vrijednosti u kovanicama....



walzl
PRO pts in pair: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search