analog-to-serial

Croatian translation: analogno-serijski pretvornik

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:analog-to-serial converter
Croatian translation:analogno-serijski pretvornik
Entered by: Sandra Milosavljevic-Rothe

11:48 Jan 12, 2004
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: analog-to-serial
analog-to-serial converter

Converter je valjda pretvarač. Analog je analogni, a najviše od svega me buni serial - može li se reći serijski?

analogno-serijski pretvarač ?

hvala
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
analogno-serijski pretvornik
Explanation:
pretvornih analognih podataka u serijske
pretvarač analognih podataka (vrijednosti) u serijske
analogno-serijski pretvarač
Serijski je u potpunosti ispravno
Selected response from:

Daniela Miklic Belancic
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4analogno-serijski pretvornik
Daniela Miklic Belancic
5 +1Analogni pretvarač/konverter sa serijskim digitalnim izlaznim signalom
bergazy
5analogno-serijski pretvarač
Igor Kudrnovsky
5AD pretvarač
Andjelo Miklic


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Analogni pretvarač/konverter sa serijskim digitalnim izlaznim signalom


Explanation:
Ako imate liberalni prevoditeljski svjetonazor onda to može biti i analogno-serijski pretvarač/konverter.

A2SD16 Analog To Serial Data Converter
The A2SD16 Analog To Serial Data Converter module is a high performance
analog converter with a serial digital output. It was specifically ...
www.equipsolutions.com/a2e16.htm - 4k - Spremljeno - Slične stranice

DV-2 Analog to Serial Digital Converter
... Analog to Serial Digital Converter. The Model DV-2 converts Analog video (either
composite or Y/C) to Serial Digital video. There are two SDI outputs. ...
www.burstelectronics.com/dv-2.htm - 6k - Spremljeno - Slične stranice



--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-12 12:26:02 (GMT)
--------------------------------------------------

Draga Sandra,
neka te ne buni. U hrvatskom stručnjaci koriste sve izraze: pretvarač,pretvornik i konverter. Istva stvar je i sa filtar,filter,prečistač itd. To je lako utvrditi i dokazati.

bergazy
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 678

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anita Milos
1 min

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
AD pretvarač


Explanation:
A/D pretvarač

Pretvarač analognih signala u serijske digitalne podatke.

Moguće je, iako možda nepotrebno, napisati i Analogno - serijski (digitalni) pretvarač



Andjelo Miklic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 265

21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
analogno-serijski pretvornik


Explanation:
pretvornih analognih podataka u serijske
pretvarač analognih podataka (vrijednosti) u serijske
analogno-serijski pretvarač
Serijski je u potpunosti ispravno

Daniela Miklic Belancic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 283
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bergazy: i pretvarač i konverter
17 mins
  -> Hvala

agree  Andjelo Miklic
3 hrs
  -> Hvala

agree  Gordana Podvezanec
9 hrs
  -> Hvala

agree  Anita Milos
9 hrs
  -> Hvala

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
analogno-serijski pretvarač


Explanation:
Točno ste to sastavili, "pretvarač" je uobičajeni naziv za uređaje tog tipa, uz event. "adapter", a "serijski" je naziv priključka kroz koji se odašilju specifični signali.

Ovdje se vjerojatno radi o video uređaju (satelitskom ili sl.) koji pretvara analogne signale u digitalne i potom ih šalje preko serijskog priključka do drugog uređaja.

Igor Kudrnovsky
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 117




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search