pay-per-view vs. pay-per-day

Croatian translation: plati pa gledaj naspram placanje po danu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pay-per-view vs. pay-per-day
Croatian translation:plati pa gledaj naspram placanje po danu
Entered by: ihodak4

08:20 Oct 15, 2005
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: pay-per-view vs. pay-per-day
types of transmission of any encrypted signal of a programme (pls. hrvatski prijevodi) Hvala!
ihodak4
plati pa gledaj naspram plaćanje po danu
Explanation:
pay-per-view = plati pa gledaj, usluga kabelske televizije koja se pojedinačno plaća
pay-per-day = plaćanje po danu

Satelitska-tv
Od tog broja veliki dio su takozvani pay per view (plati pa gledaj) programi
odnosno programi po sistemu plati pa gledaj. Oni su koncipirani tako da ...
www.satelitska-tv.hr/satelitska_tv.asp - Slične stranice

EH
plati pa gledaj pay per view plati pa gledaj (usluga) pay per view platile paid
platina platinum platiti defray, fee, pay, plank, prepay, quit, refund, ...
www.math.hr/~igaly/EH43/HE156.htm - Slične stranice

Internet ogledalo online - Kablovski distribucioni sistemi, PTT-ov ...
"Plati pa gledaj" (Pay per View) je jednostavniji servis kod kojeg se korisniku
ponudi spisak različitih filmskih, sportskih, kulturnih i drugih sadržaja, ...
www.internetogledalo.com/ index.php3?broj=25&tekst=telekom.htm - Slične stranice

Selected response from:

Ingrid Lovric
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4plati pa gledaj naspram plaćanje po danu
Ingrid Lovric
5 +1gledaj pa plati naspram plaćanje po danu
Ivana Nesic
4plaćanje po gledanosti vs. plaćanje po danu


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
pey-per-view vs. pay-per-day
plati pa gledaj naspram plaćanje po danu


Explanation:
pay-per-view = plati pa gledaj, usluga kabelske televizije koja se pojedinačno plaća
pay-per-day = plaćanje po danu

Satelitska-tv
Od tog broja veliki dio su takozvani pay per view (plati pa gledaj) programi
odnosno programi po sistemu plati pa gledaj. Oni su koncipirani tako da ...
www.satelitska-tv.hr/satelitska_tv.asp - Slične stranice

EH
plati pa gledaj pay per view plati pa gledaj (usluga) pay per view platile paid
platina platinum platiti defray, fee, pay, plank, prepay, quit, refund, ...
www.math.hr/~igaly/EH43/HE156.htm - Slične stranice

Internet ogledalo online - Kablovski distribucioni sistemi, PTT-ov ...
"Plati pa gledaj" (Pay per View) je jednostavniji servis kod kojeg se korisniku
ponudi spisak različitih filmskih, sportskih, kulturnih i drugih sadržaja, ...
www.internetogledalo.com/ index.php3?broj=25&tekst=telekom.htm - Slične stranice



Ingrid Lovric
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pickwick
8 mins
  -> Hvala!

agree  Maria Callebaut-Blagojevic: da, radi se o gledanju "po narudzbi"
27 mins
  -> Hvala!

agree  Mirela Tankovic, CoreCHI™
8 hrs
  -> Hvala!

agree  Natasa Grubor
23 hrs
  -> Hvala!

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
gledaj pa plati naspram plaćanje po danu


Explanation:
Kod pay-per-view usluge korisnik plaća samo za one sadržaje koje je odgledao, dok je kod plaćanja po danu sve jasno ;)


    Reference: http://www.museum.tv/archives/etv/P/htmlP/payperview/payperv...
Ivana Nesic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Smith
2 days 22 hrs
  -> Hvala (:

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plaćanje po gledanosti vs. plaćanje po danu


Explanation:
"plati pa gledaj" bilo bi za TV, a u internet marketingu bilo bi prije "plaćanje po gledanosti" ili "plaćanje po posjeti"(posjeti web stranice)


Native speaker of:




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search