paging

Croatian translation: jednosmjerno pozivanje osobe telefonom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:paging
Croatian translation:jednosmjerno pozivanje osobe telefonom
Entered by: Ana Kardum

11:13 Aug 17, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / VOIP telefon
English term or phrase: paging
Press at least 4 seconds on Paging key.

Objašnjenje (string): Registration message box string
Ana Kardum
Croatia
jednosmjerno pozivanje osobe telefonom
Explanation:
Jednosmjerno pozivanje osobe telefonom (ili radiom)
http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=paging

Pozvati pomoću razglasa
Bujas: Veliki Englesko-Hrvatski Rječnik


Selected response from:

Karen Ordanic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4jednosmjerno pozivanje osobe telefonom
Karen Ordanic
4 +4'paging'
ihodak4
4dojavljivanje
IVAN-57
4 -1prozivati nekoga
Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)


Discussion entries: 1





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
'paging'


Explanation:
pogledajte primjer sličan vašem;
http://www.dradar.hr/motorola.php
koriste prijevod 'paging' tipka
i pogledajte google.com: paging tipka, sistem ... uglavnom se koristi neprevedeni termin


--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2007-08-17 11:31:47 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.hr/search?hl=hr&q=paging tipka&meta=lr=lan...

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-08-17 11:34:30 GMT)
--------------------------------------------------

evo objašnjenja samog pojma, doduše u nešto drugačijem kontekstu:
http://www.erlab.hr/index.php?q=industrija

ihodak4
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Proofreader HR: mislim da ste u pravu
5 mins

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X): Slazem se ali zavisno od toga ko su vam "citaci" odnosno kome je tekst namjenjen. Jednostavno staviti paging u tekst je u redu, ali koliko ljudi ce znati o cemu se tu zapravo govori...
1 hr

agree  Kale75 (X): slazem se sa komentarom Larisa...po definiciji nadjoh i ovaj termin...mada on jos cudnije zvuci od -paging-...a prevod je...memorisanje poziva/stranica...mozda bude od koristi...
1 hr

agree  Sonja Bulesic Milic: Još bi se to moglo opisati sa "prizivati nekoga na telefon" ili "dozivati nekoga na telefon"
3 hrs

37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
prozivati nekoga


Explanation:
to page= prozivati nekoga (telefonom)

Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Merri Teklic: može, ali ja bih stavila 'pozivati'
18 mins
  -> Slazem se. Ista stvar. Stvar osobnog izbora.

disagree  zoran rukavina: kao osobni izbor riječi prozivati nekoga mi zvuči kao kritizirati nekoga
50 mins
  -> Prozvati i Pozvati je jedna te ista stvar. Samo je u pitanju licni izbor rijeci.

disagree  Sonja Bulesic Milic: Slažem se sa Zoranom. U tome i jest razlika između hrvatskog i ostalih jezika koji se miješaju u odgovorima na ovo pitanje. Hrvatski se kaže nazvati telefonom, nikako prozvati ili još gore prozivati!
2 hrs
  -> Zao mi je, ali paging nije isto sto i telephoning...

neutral  Kale75 (X): Samo komentar...mislim da smo ovdje da prije svega razmjenjujemo ideje, sugerisemo jedni drugima u profesionanom i prije svega ljudskom duhu...a sve one detalje sami korigujemo shodno svom govornom podrucju iako su razlike cesto bezazlene...
6 hrs
  -> Slazem se. Hvala

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
jednosmjerno pozivanje osobe telefonom


Explanation:
Jednosmjerno pozivanje osobe telefonom (ili radiom)
http://www.eudict.com/?lang=engcro&word=paging

Pozvati pomoću razglasa
Bujas: Veliki Englesko-Hrvatski Rječnik




Karen Ordanic
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  BUZOV: jednosmjerno telefoniranje
2 hrs
  -> Hvala.

agree  Vjekoslav Pavic
9 hrs
  -> Hvala.

agree  Kale75 (X): ipak bih rekao da je ovo pravi izraz....
10 hrs
  -> Hvala.

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
7 days
  -> Hvala.

1 day 9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dojavljivanje


Explanation:
Tipka dojavljivača

IVAN-57
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search