leaky cable

Croatian translation: propusni/propustajuci kabel

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:leaky cable
Croatian translation:propusni/propustajuci kabel
Entered by: Maja Engel

15:28 Dec 10, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / railway radio systems
English term or phrase: leaky cable
termin nije vezan samo za zeljeznice, radi se o vrsti kabela koji lako propusta informacije (i ulazne i izlazne) i cesto se koristi u tunelima jer cvrste prepreke ne propustaju visoke frekvencije. da li netko zna tocan naziv na hrvatskom?
Hvala lijepa!
Maja Engel
propuštajući kabel
Explanation:
ref. Tehnički rečnik - Jelica Marković

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 hrs (2007-12-12 05:38:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mitsubishi-cable.co.jp/product/hikari/leaky.html -
U mobilnoj telefoniji ova vrsta kabla propušta informacije u oba smjera (i ulazne i izlazne).

Kada se informacije propuštaju samo u jednom smjeru - "kabel koji zrači" bi (možda) odgovaralo:
http://mrtmag.com/mag/radio_boston_breaks_new/ :
Leaky cable is a by-product of conventional coaxial cable with small slits cut though its layers that allow RF signals to seep out in amounts strong enough to cover small areas of square footage. Because the RF signals are distributed at regular intervals, the use of leaky cable precludes the need for additional antennas to be installed throughout the tunnel.

Selected response from:

Mira Stepanovic
Serbia
Grading comment
U hrvatskom bolje zvuci prupusni kabel, ali to opet ovisi o ukusu prevoditelja:-) Hvala na trudu!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4propuštajući kabel
Mira Stepanovic
4loše izolirani kabel; propustan kabel
Ivana Zuppa-Baksa


Discussion entries: 3





  

Answers


1 day 21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
loše izolirani kabel; propustan kabel


Explanation:
leaky = schlecht isoliert; undicht (englseko-njemački rječnik Cornelsen - Elektrotechnik/Elektronik)

Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: pronasla sam englesku definiciju toga kabela i radi se o kabelu koji lako propusta informacije, i unutra i van, da tako kazem, a koristi se u tunelima za komunikaciju jer visokofrekventni valovi ne mogu proci kroz solidne prepreke, poput zida ili brda. Dakle, mislim da ste oboje u pravu:-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Veronica Prpic Uhing: to nije neka defektna roba, ako bas hocete njemacki to je "Schlitzkabels (Leaky Cable)" http://transportation.siemens.com/de/data/pdf/ts_internet/ts...
4 hrs

neutral  Sherefedin MUSTAFA: Sa kolegicom Veronica Prpic Uhing, ne radi se o kablu koji nesto "propusta" već koji zrači... http://de.wikipedia.org/wiki/Schlitzkabel
4 hrs
  -> Točno, u tekstu koji ste dali piše da se na njemačkom zove i Strahlerkabel - kabel koji zrači dakle. To bi bila opcija.

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
propuštajući kabel


Explanation:
ref. Tehnički rečnik - Jelica Marković

--------------------------------------------------
Note added at 1 day14 hrs (2007-12-12 05:38:08 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.mitsubishi-cable.co.jp/product/hikari/leaky.html -
U mobilnoj telefoniji ova vrsta kabla propušta informacije u oba smjera (i ulazne i izlazne).

Kada se informacije propuštaju samo u jednom smjeru - "kabel koji zrači" bi (možda) odgovaralo:
http://mrtmag.com/mag/radio_boston_breaks_new/ :
Leaky cable is a by-product of conventional coaxial cable with small slits cut though its layers that allow RF signals to seep out in amounts strong enough to cover small areas of square footage. Because the RF signals are distributed at regular intervals, the use of leaky cable precludes the need for additional antennas to be installed throughout the tunnel.



Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12
Grading comment
U hrvatskom bolje zvuci prupusni kabel, ali to opet ovisi o ukusu prevoditelja:-) Hvala na trudu!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sherefedin MUSTAFA: Google = 0
32 mins
  -> Znam kolega, provjerila sam, hvala :)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search