Landline communications

Croatian translation: fiksna (tele)komunikacija, komunikacija fiksnom linijom

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:landline communications
Croatian translation:fiksna (tele)komunikacija, komunikacija fiksnom linijom
Entered by: sazo

21:36 Jan 28, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: Landline communications
Landline communications in the mountains are connected with even greater problems. ... Therefore, while organizing landline communications in mountainous ...
sazo
Croatia
fiksna (tele)komunikacija, komunikacija fiksnom linijom
Explanation:
Ovako kaže Wiki: "A landline, main line or fixed-line is a telephone line which travels through a solid medium, either metal wire or optical fibre." Sad, EUdict kaže da je landline i "zemni kabel". No, s obzirom na dani kontekst, prva opcija (fiksna komunikacija) mi bolje odgovara.
Selected response from:

Gorana Družeta
Croatia
Grading comment
Hvala Vam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3fiksna (tele)komunikacija, komunikacija fiksnom linijom
Gorana Družeta
4zemna TK razvodna mreža
Nedzad Selmanovic


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
landline communications
fiksna (tele)komunikacija, komunikacija fiksnom linijom


Explanation:
Ovako kaže Wiki: "A landline, main line or fixed-line is a telephone line which travels through a solid medium, either metal wire or optical fibre." Sad, EUdict kaže da je landline i "zemni kabel". No, s obzirom na dani kontekst, prva opcija (fiksna komunikacija) mi bolje odgovara.

Example sentence(s):
  • http://www.eudict.com/indexHr.php?lang=engcro&word=landline

    Reference: /http://www.eudict.com/indexHr.php?lang=engcro&word=landline
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Landline
Gorana Družeta
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala Vam.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Milosevic
9 hrs

agree  Aleksandar Medić
20 hrs

agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
3 days 46 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
landline communications
zemna TK razvodna mreža


Explanation:
a moze biti podzemna, gdje npr. imamo telefoniju sa bakrenim vodicima ili pa mrezu sa fiber optickim tj svjetlovodnim vodicima, i nadzemna tvrdo vodicka gdje npr. imamo telegrafiju pa i telefoniju sa bakrenim vodicima.
Nadzemna jos moze biti i bezicna, npr. infrastruktura sastavljena od radijskih mikrotalasnih primopredajnickih linkova visokih i niskih frekvencija.

Sretno

Priključni TK kabeli i razvodna TK mreža će se izvoditi kroz novoizgrađenu kabelsku
kanalizaciju. TK kanalizacija izvesti će se s 2 do 4 PVC cijevi ovisno o potrebnom
kapacitetu. Predviđeni TK zdenci postaviti će se na granicama između dviju parcela.
Prema objektima treba izgraditi TK priključke od izvodnih ormara koji će se locirati na
rubu javne površine - pločnika. Priključci do svakog objekta graditi će se podzemno.
Kabelska kanalizacija će istovremeno koristiti i za potrebe kabliranja drugih
informacijskih sustava (kabelska televizija i sl.).
Kroz kabelsku kanalizaciju postaviti će se bakreni ili svjetlovodni kabeli zavisno o
potrebnim kapacitetima unutar naselja
http://www.pazin.hr/download.php?3ab8b1f2686999f9e8da1beb594...

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2008-01-29 03:04:57 GMT)
--------------------------------------------------

Pored gore navedenog, mozete slobodno upotrijebiti i "zemne kabelske telekomunikacije".


    Reference: http://www.opcina-starigrad.hr/HTML/PPUO_Text_(1)POLAZISTA.h...
Nedzad Selmanovic
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search