mobile life

Croatian translation: život u pokretu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:mobile life
Croatian translation:život u pokretu
Entered by: Zdenka Ivkovcic

19:49 May 12, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: mobile life
Evo još jednog naoko jednostavnog izraza za koji se ne mogu domisliti najboljeg rješenja. Imam sljedeći kontekst:
- Expand your Mobile Life through the phone
- Get an experience on downloading mobile contents to expand your Mobile Life through the phone.
Unaprijed hvala svima na pomoći.
Zdenka Ivkovcic
Croatia
život u pokretu
Explanation:
Ovo je jedan prijedlog... Čak postoji i "Centar za unaprijeđenje kvalitete života" ŽIVOT U POKRETU.

Mobile Version
Pristup Rocks 2,0 Život u pokretu s vašeg mobilnog telefona. Vrsta m.nirmaltv.com telefon u pregledniku kako bi dobili najnovije nadogradnje.

Prijedlog prijevoda:
Obogatite život u pokretu s vašeg mobilnog telefona.


--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2010-05-12 20:21:34 GMT)
--------------------------------------------------

Prijedlog za prijevod:

Iskusite prijenos sadržaja za mobilni telefon da biste njime obogatili Vaš život u pokretu.
Selected response from:

Bozidar Brtan
Austria
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5život u pokretu
Bozidar Brtan
4mobilni zivot
Sabira Hajdarovic


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
život u pokretu


Explanation:
Ovo je jedan prijedlog... Čak postoji i "Centar za unaprijeđenje kvalitete života" ŽIVOT U POKRETU.

Mobile Version
Pristup Rocks 2,0 Život u pokretu s vašeg mobilnog telefona. Vrsta m.nirmaltv.com telefon u pregledniku kako bi dobili najnovije nadogradnje.

Prijedlog prijevoda:
Obogatite život u pokretu s vašeg mobilnog telefona.


--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2010-05-12 20:21:34 GMT)
--------------------------------------------------

Prijedlog za prijevod:

Iskusite prijenos sadržaja za mobilni telefon da biste njime obogatili Vaš život u pokretu.

Example sentence(s):
  • Život u pokretu s vašeg mobilnog telefona.

    Reference: http://www.nirmaltv.com/2008/05/22/how-to-disable-user-accou...
Bozidar Brtan
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sladjana
3 mins
  -> Hvala!

agree  Dejan Škrebić
1 hr
  -> Hvala!

agree  Sasa Kalcik
1 hr
  -> Hvala!

agree  Tomislav Patarčić
11 hrs
  -> Hvala!

agree  ipv: :)
17 hrs
  -> Hvala!

3 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mobilni zivot


Explanation:
Zavisi kako se nalazi u recenici ali ovo je jednostavan prevod gore naveden


    Reference: http://www.rjecnik.net/
Sabira Hajdarovic
United Kingdom
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sladjana: Nije u duhu jezika.
5 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search