stopbits

Croatian translation: stop bitovi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stopbits
Croatian translation:stop bitovi
Entered by: Dinap

07:50 Aug 30, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / medical devices/hematolog
English term or phrase: stopbits
pojam koji se koristi kod prijenosa podataka s analizatora na računalo
Dinap
Croatia
stop bitovi
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2010-08-30 08:47:36 GMT)
--------------------------------------------------

Ne uokviruje se svaki bajt START i STOP bitovima nego se nekoliko stotina ili tisuća bajtova oukviruje START i STOP sekvencama.
http://www.pfst.hr/~danko/proces/folije.pdf
Selected response from:

Milan Djukić
Serbia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3stop bitovi
Milan Djukić
3stop bitovi
Maja Basara


Discussion entries: 1





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
stop bitovi


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 56 mins (2010-08-30 08:47:36 GMT)
--------------------------------------------------

Ne uokviruje se svaki bajt START i STOP bitovima nego se nekoliko stotina ili tisuća bajtova oukviruje START i STOP sekvencama.
http://www.pfst.hr/~danko/proces/folije.pdf

Example sentence(s):
  • - uokvirivanje podataka (podatkovni/start/stop bitovi, paritet)
  • START i STOP bitovi se upotrebljavaju zato da bi se prijemnik obavijestio gdje pocinje i gdje završava stvarno prenošeni podatak.

    Reference: http://www.fer.hr/_download/repository/RIP_Sucelja1_poveziva...
    Reference: http://www.pfst.hr/data/materijali/skripta%20za%20elektronic...
Milan Djukić
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maja Basara: Istovremeno smo tipkali. :)
12 mins
  -> Hvala! Dešava se to često na ProZ-u :))

agree  Sasa Kalcik
19 mins
  -> Hvala!

agree  Natasa Djurovic
4 days
  -> Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stop bitovi


Explanation:
Koliko vidim to je termin koji se koristi.

Na oba kraja treba biti podešena ista struktura slanih znakova (broj bitova podataka, paritet i broj stop bitova)


    Reference: http://www.fer.hr/_download/repository/vjezba2_modem.pdf
    Reference: http://free-kr.htnet.hr/vpr/vpr2.pdf
Maja Basara
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search