desktop switch

Croatian translation: stolni preklopnik (switch)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:desktop switch
Croatian translation:stolni preklopnik (switch)
Entered by: Darko Kolega

12:11 May 4, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / equipment
English term or phrase: desktop switch
ima l' naziva ovo kod nas - komutator?? sklopka??

hvala!
Darko Kolega
Croatia
stolni preklopnik (switch)
Explanation:
Primjeri racenica daju objasnjenje pojma i njegovu upotrebu u hrvatskog jeziku.
Selected response from:

Dragana Samardžijević
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3stolni preklopnik (switch)
Dragana Samardžijević
3 +2mrežni preklopnik
niko3456


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
mrežni preklopnik


Explanation:
mislim


    Reference: http://www.trgovina-racunala.com/hp-mrezni-preklopnik-v1405-...
    Reference: http://hr.oldict.com/mre%C5%BEni+preklopnik/508/
niko3456
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: hvala!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Svjetlana Nevescanin
24 mins
  -> Hvala!

agree  PeregrineFalcon: slažem se (ako se ne radi o uređaju), ali ne mora ipak biti mrežni...
41 mins
  -> Da, hvala.

25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
stolni preklopnik (switch)


Explanation:
Primjeri racenica daju objasnjenje pojma i njegovu upotrebu u hrvatskog jeziku.

Example sentence(s):
  • Primjer iz tehnickog kataloga: Switch Edimax ES-5500G, 5-portova, Gigabitni, stolni, green
  • Preklopnici (switch) povezuju pojedinačne komponente u mreži kao što su računala, mrežni pisači, internet routeri, serveri itd.

    Reference: http://tehnika.realis.hr/product_info.php?manufacturers_id=6...
    Reference: http://www.schrack.ba/fileadmin/f/hr/INFOR._KATALOG/K-IT-HR-...
Dragana Samardžijević
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: hvala!

Asker: hvala


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon: ovo mi je puno bliže pravom rješenju (opet kažem, ako se ne radi o uređaju, neg obaš o preklopniku)
36 mins
  -> Hvala!

agree  Sonja Bulesic Milic
1 hr
  -> Hvala!

agree  Tomislav Patarčić
18 hrs
  -> Hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search