CC power adaptor

Croatian translation: DC ispravljač (prilagodnik)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CC power adaptor
Croatian translation:DC ispravljač (prilagodnik)
Entered by: Darko Kolega

18:04 May 4, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / desktop switch
English term or phrase: CC power adaptor
malo me zbunjuje ovaj CC - a znam samo za AC/DC?? i za muhu CC


izvornik je španjolski (možda oni koriste CC)

postoji li stvarno CC prilagodnik napajanja


ja zasad stavljam prilagodnik istosmjernog napajanja


hvala na pomoći!
Darko Kolega
Croatia
stabilizirani ispravljač
Explanation:
Nakon odgovora kolegice Samardžijević, vjerujem da se radi o uređaju s ispeglanim naponom. Iako 1:1 prijevod govori da se radi o ispeglanoj struji i takvi uređaji doista postoje, male su šanse da se ovdje radi o takvom - stabiliziran je napon na izlazu. Opet, 1:1 može biti "strujni prilagodnik", no AC/DC adaptor nitko iz bilo koje elektro-nešto branše ne zove prilagodnikom već ispravljačem.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1prilagodnik stalne struje
Dragana Samardžijević
4 +1stabilizirani ispravljač
drazenborcic
Summary of reference entries provided
strujni prilagodnik?
Mira Stepanovic

Discussion entries: 4





  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
cc power adaptor
prilagodnik stalne struje


Explanation:
"CC" je Constant Current - konstantna struja, a "CC power adaptor" je "prilagodnik stalne struje"
http://www.ese.upenn.edu/rca/instruments/HPpower/PS3631A.htm...
http://www.vecmar.com/TRENDnet_TA-CC_power_adapter_car/TA-CC...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2011-05-04 20:46:17 GMT)
--------------------------------------------------

Ne, ne znaci. Sledi objasnjenje:

"Polutalasni i punotalasni ispravljači su dovoljni za stvaranje jednosmerne struje (DC - ispravljaci), ali ni jedan ni drugi ne isporučuju potrošaču konstantnu jednosmernu struju. Da bi se dobila konstanta jednosmerna struja na izlazu mora se koristiti kolo za peglanje napona."
http://sh.wikipedia.org/wiki/Ispravljač

To znaci, da nije svaki AC/DC prilagodnik izvor konstantne struje, vec se tom sklopu mora minimalno pridodati kondenzator (elektrolitski) da bi bio izvor stalne struje.



    Reference: http://www.elsinco.com/hr/start.asp?ID=2223
Dragana Samardžijević
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  niko3456
1 hr
  -> hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cc power adaptor
stabilizirani ispravljač


Explanation:
Nakon odgovora kolegice Samardžijević, vjerujem da se radi o uređaju s ispeglanim naponom. Iako 1:1 prijevod govori da se radi o ispeglanoj struji i takvi uređaji doista postoje, male su šanse da se ovdje radi o takvom - stabiliziran je napon na izlazu. Opet, 1:1 može biti "strujni prilagodnik", no AC/DC adaptor nitko iz bilo koje elektro-nešto branše ne zove prilagodnikom već ispravljačem.


    Reference: http://e-elektro.blogspot.com/2010/04/stabilizirani-ispravlj...
drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
13 hrs




Reference comments


2 hrs
Reference: strujni prilagodnik?

Reference information:
http://osnove.tel.fer.hr/LABOS/DCizvori/protec.htm
Na desnoj polovici se nalaze upravljački gumbi za tzv.MASTER*, a na lijevoj za SLAVE. 1-ugrađeni pokaznik struje ili napona sa indikatorom i preklopkom (AMP VOLT) 2-regulator (podešavanje) struje 3-regulator napona 18 i 19 indikatori C.C. i C.V. koji pokazuju da li izvor radi kao strujni (constant current) ili kao naponski (constant voltage) 15- priključnica (minus) 17-priključnica (plus-crveno) 16-GND (masa-zeleno) 7-glavna sklopka za uključivanje izvora (POWER) 13 - tipka za odabir rada

http://www.google.com/search?q="CC power adaptor" struja&ie=...

Mira Stepanovic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search