Pealing

Croatian translation: jeka/reverberacija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Pealing
Croatian translation:jeka/reverberacija
Entered by: vedr

16:47 Aug 13, 2013
English to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: Pealing
Shorter lead times for antenna pattern changes, stable pattern-no pealing

Kratko vrijeme vođenja za promjenu uzorka antene, stabilan ...

Nisam nigdje našao naznaku šta bih moglo biti ovo pealing.
vedr
Croatia
jeka/reverberacija
Explanation:
Pretpostavljam da je u pitanju jeka, odjekivanje, odzvanjanje, reverberacija... antene. Problem je u tome što izgleda niko ne koristi reč „peal(ing)” u ovom kontekstu, kako na netu tako ni u rječnicima (Logos, Muljević, Lolić i dr.).

Osim toga, moglo bi biti u pitanju i „peeling” -- ljuštenje ili guljenje. E sad, kod velikih antena u pitanju bi bilo ljuštenje boje tj. površinskog sloja antene uslijed čega dolazi do opadanja kvaliteta emitiranog signala. Međutim kod mobitela bi možda bilo u pitanju guljenje čitave antene s unutarnje strane poklopca mobitela (ili gdje se već ona nalazi).

Možda iz konteksta možete bolje zaključiti je li u pitanju jeka ili guljenje.

Što se tiče ostalog -- iz Logosovog Rječnika elektronike:
lead time - vrijeme pokretanja
antenna pattern - dijagram zračenja
antenna pattern change - promjena dijagrama zračenja
stable pattern - stabilan dijagram zračenja
Selected response from:

Aleksander Vasiljevic
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jeka/reverberacija
Aleksander Vasiljevic
4odjekivanje
LogosART


Discussion entries: 4





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pealing
odjekivanje


Explanation:
pealing > odjekivanje

OBRAZLOŽENJE:
Zapazi da se tu "stable pattern" stavlja nasuprut "no pealing". Stoga se je riječ o tome što "nema odjekivanja"

zazvoniti, odjekivati
peal(verb)
to (cause to) ring or sound loudly
http://translate.definitions.net/peal/HR
http://thesaurus.babylon.com/Odjekivati
http://www.crodict.hr/engleski-hrvatski/odjekivati.html


LogosART
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Dutch
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pealing
jeka/reverberacija


Explanation:
Pretpostavljam da je u pitanju jeka, odjekivanje, odzvanjanje, reverberacija... antene. Problem je u tome što izgleda niko ne koristi reč „peal(ing)” u ovom kontekstu, kako na netu tako ni u rječnicima (Logos, Muljević, Lolić i dr.).

Osim toga, moglo bi biti u pitanju i „peeling” -- ljuštenje ili guljenje. E sad, kod velikih antena u pitanju bi bilo ljuštenje boje tj. površinskog sloja antene uslijed čega dolazi do opadanja kvaliteta emitiranog signala. Međutim kod mobitela bi možda bilo u pitanju guljenje čitave antene s unutarnje strane poklopca mobitela (ili gdje se već ona nalazi).

Možda iz konteksta možete bolje zaključiti je li u pitanju jeka ili guljenje.

Što se tiče ostalog -- iz Logosovog Rječnika elektronike:
lead time - vrijeme pokretanja
antenna pattern - dijagram zračenja
antenna pattern change - promjena dijagrama zračenja
stable pattern - stabilan dijagram zračenja


Aleksander Vasiljevic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search