key style

Croatian translation: prepoznatljivi stil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:key style
Croatian translation:prepoznatljivi stil
Entered by: sazo

20:19 Aug 30, 2007
English to Croatian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: key style
Choose your key style. Radi se o naslovu u modnom katalogu. Ima li netko ideju kako ovo prevesti?
sazo
Croatia
prepoznatljivi stil
Explanation:
(vlastiti) prepoznatljivi stil
Selected response from:

CroAnglo
United States
Grading comment
Super su mi svi prijedlozi, a vaš mi se najviše dopao. Thanks.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1prepoznatljivi stil
CroAnglo
3osnovni stil
Valentina Balšić


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
osnovni stil


Explanation:
Prijedlog: Odaberite svoj osnovni stil
Ili možda: Odaberite osnovu svojega stila
Zvuči kao osnova modnog stila, nekakve osnovne karakteristike koje čine temelj načina nečijeg odijevanja, koje se onda mogu nadopunjavati dodatnim modnim detaljima.
Npr. Na čemu se zasniva/temelji vaš stil?

Valentina Balšić
Ireland
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
prepoznatljivi stil


Explanation:
(vlastiti) prepoznatljivi stil

CroAnglo
United States
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Super su mi svi prijedlozi, a vaš mi se najviše dopao. Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Larisa Djuvelek-Ruggiero (X): ..moglo bi mozda i vodeci stil....
2 days 17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search