bio-friendly

Croatian translation: biološki prihvatljiv/osviješten

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bio-friendly
Croatian translation:biološki prihvatljiv/osviješten
Entered by: Martina Pokupec

07:50 Feb 10, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: bio-friendly
Our stores are becoming bio-friendly.

Hvala!
Martina Pokupec
Croatia
biološki prihvatljiv
Explanation:
Samo prijedlog po analogiji sa eco-friendly ili environment-friendly. Problem je u tome da ovaj izraz zapravo, sa stručnog aspekta, ne znači ništa, ali je marketinški upotrebljiv i vjerojatno će s vremenom dobiti neku formalnu definiciju.
Selected response from:

drazenborcic
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4eko-proizvod
Vili Sorgo
3(koji) poštuje prirodu
Ivana Kahle
3biološki prihvatljiv
drazenborcic


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
biološki prihvatljiv


Explanation:
Samo prijedlog po analogiji sa eco-friendly ili environment-friendly. Problem je u tome da ovaj izraz zapravo, sa stručnog aspekta, ne znači ništa, ali je marketinški upotrebljiv i vjerojatno će s vremenom dobiti neku formalnu definiciju.

Example sentence(s):
  • FILL-IN GREEN materijal za ispunu i oblaganje Povoljan I biološki prihvatljiv od kukuruznog škorba od 184,20 kn / vreća.

    Reference: http://www.medewo.com/hr
drazenborcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eko-proizvod


Explanation:
Naši se dućani (sve više) usmjeravaju ka eko proizvodima.

Postoji i riječ "bio-svijest" ali onu rečenicu možeš lako riješiti sa: biološki ili ekološki proizvod.


    Reference: http://www.poslovniforum.hr/poljoprivreda/eko.asp
    Reference: http://www.biosvijest.com/
Vili Sorgo
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Croatian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(koji) poštuje prirodu


Explanation:
Naše prodavaonice počinju poštovati prirodu.

Ivana Kahle
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search