teepee

Croatian translation: uzorak wigwama/vigvama (u kontekstu)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:teepee
Croatian translation:uzorak wigwama/vigvama (u kontekstu)
Entered by: Marijana Asanin

17:47 Mar 12, 2016
English to Croatian translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
English term or phrase: teepee
Teepee print shorts

Nema više konteksta, radi se o listi.

Unapred hvala!
Marijana Asanin
Spain
uzorak wigwama/vigvama (u kontekstu)
Explanation:
mislim da se radi o kratkim hlačicama s uzorkom wigwama/vigvama. iako izvorno tepee nije isto što i wigwam, čini mi se da će kod hrvatskih čitatelja wigwam asocirati na indijanski šator, "tepee", jer je ovaj posljednji manje poznat ...


http://hr.rbth.com/articles/2012/12/07/jurta_na_kotacima_i_m...
U tijeku je izgradnja romske šatre, indijanskog „tipija“ (koji se češće naziva „vigvam“) i tibetanskog šatora.
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tipi / teepee / tipi šator
Ratko Rebic
3 +1uzorak wigwama/vigvama (u kontekstu)
bonafide1313


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
uzorak wigwama/vigvama (u kontekstu)


Explanation:
mislim da se radi o kratkim hlačicama s uzorkom wigwama/vigvama. iako izvorno tepee nije isto što i wigwam, čini mi se da će kod hrvatskih čitatelja wigwam asocirati na indijanski šator, "tepee", jer je ovaj posljednji manje poznat ...


http://hr.rbth.com/articles/2012/12/07/jurta_na_kotacima_i_m...
U tijeku je izgradnja romske šatre, indijanskog „tipija“ (koji se češće naziva „vigvam“) i tibetanskog šatora.


bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mira Stepanovic
16 hrs
  -> Hvala!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tipi / teepee / tipi šator


Explanation:
POLO MAJICA S UZORKOM TIPI
http://www.massimodutti.com/hr/hr/dječaci-i-djevojčice/majic...

Popolini, Zaštitne gaćice -Vento - Tipi
Proizvođač: Popolini
Model: Tipi
http://www.eko-butik.com/ventotipi

Svaki okus ima svoj indijanski uzorak koji okružuje pakiranje i služi kao otvarač. A u pakiranju poput teepee indijanskog šatora nalazi se vrećica za čaj istog oblika.
http://she.hr/dizajneri-koji-su-caj-ucinili-zabavnijim/

DJEČJI TEEPEE ŠATORI ZA IGRU
Ako za svoje dijete tražite igračku za kreativnu i zdravu zabavu, koja potiče maštu i razvija kreativnost, dječji TEEPEE i SCOUT šatori koje proizvode ČUVARI SNOVA stvarno su dobar izbor. Šatori su napravljeni od prirodnih materijala, nemaju sitnih dijelova, elektronike, otrovnih boja ni baterija. Odličan su izbor za one koji od igračaka traže i očekuju kvalitetu i multifunkcionalnost.
http://www.cuvarisnova.hr/djecji-teepee-satori-za-igru

Bez dvojbe ćete dobiti brižljivo izrađen, savršeno autentičan tipi šator, koji će u okolišu stvarati nezaboravan ...
http://www.indijskisatori.info/

Indijanski sator (tzv. tipi)
http://www.coolinarika.com/slika/indijanski-sator-tzv-tipi/

Što je tipi?
U originalu se piše 'tepee', a radi se indijanskom šatoru koji je pravljen od životinjske kože ili kore brezina drveta.
Popularizirali su ih Indijanci iz prerije. Ovi su šatori štitili od kiše, vjetra, snijega i svih drugih vremenskih nepogoda. Lako su se postavljali i skidali pa su bili odlični za Indijance nomade. Također, na vrhu je bio otvor za izlazak dima pa se u ovim šatorima mogla pripremati hrana i paliti vatra za grijanje.
Riječ tipi došla je u engleski jezik iz jezika plemena Lakota.
http://www.tportal.hr/portalplus/teen/74375/sto-je-tipi.html

Ratko Rebic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search