Director Hoteloperations

Croatian translation: Direktor hotelijerskog poslovanja

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Director Hoteloperations
Croatian translation:Direktor hotelijerskog poslovanja
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

17:49 Jan 29, 2009
English to Croatian translations [PRO]
Tourism & Travel / Hotels
English term or phrase: Director Hoteloperations
to je pozicija u hotelu kako bi se to prevelo u duhu hrvatskog jezika?
Hvala na idejama!
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Direktor hotelijerskog poslovanja
Explanation:
Operations bih prevela kao poslovanje - XY je direktor hotelijerskog poslovanja Z grupe. Direktor hotelijerskog poslovanja nadgleda poslovanje cijele grupe hotela i nadređen je pojedinačnim direktorima hotela. Međutim, upozoravam da sam na internetu našla titulu gore navedenog gospodina u kojemu je očito da Valamar im Sektor operacija, a ne hotelijerskog poslovanja...

"Od 1. siječnja 2007. godine čelno mjesto turističke menadžment kompanije u Hrvatskoj - Valamar Hotels & Resorts - preuzima dosadašnji član Uprave Peter Fuchs. U Upravu Valamara kao članovi ulaze Zrinko Kamber, dosadašnji direktor poslovnog razvoja i David Poropat, dosadašnji direktor Sektora operacija.

Zrinko Kamber će u Upravi biti nadležan za razvoj poslovanja, prodaju i marketing, a David Poropat za hotelske operacije. Dosadašnji predsjednik i članovi Uprave, Gustav Wurmböck, Franz Lanschützer i Georg Eltz prijeći će u budući nadzorni odbor, čije se osnivanje očekuje uskoro."
Selected response from:

Andreja Ciković
Croatia
Grading comment
Odlučila sam se ipak za poslovanje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Ravnatelj hotelske operative
jamileti
4 +2direktor hotelskih operacija
Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
4Direktor hotelijerskog poslovanja
Andreja Ciković
3direktor hotelske logistike
Mirna Herman Baletić
Summary of reference entries provided
Director Hotel Operations
bonafide1313

  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
director hoteloperations
direktor hotelske logistike


Explanation:
približno opisuje vrstu posla


    Reference: http://www.hotelimaestral.com/Default.aspx?art=377&sec=33
Mirna Herman Baletić
Croatia
Works in field
Native speaker of: Croatian

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
director hoteloperations
direktor hotelskih operacija


Explanation:
ili direktor hotelskoh poslovanja

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2009-01-29 17:55:39 GMT)
--------------------------------------------------

pardon, greska...direktor hotelskoG poslaovanja :)

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2009-01-29 17:57:59 GMT)
--------------------------------------------------

ili upravitelj, umjesto direktor..:)

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2009-01-29 17:59:21 GMT)
--------------------------------------------------

Upoznajte vaše trenere - [ Translate this page ]Stručno se usavršavao iz hotelskog poslovanja. ... Trenutno je zaposlen kao upravitelj Štednokreda, štedno kreditne zadruge iz Zagreba. Poslovni je tajnik ...
www.educa-international.hr/show.jsp?page=19431 - 40k - Cached - Similar pages

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2009-01-29 18:01:31 GMT)
--------------------------------------------------

RE: Note added at 5 min: Ne tipka mi se nesto danas...direktor hotelskoG poslovanja. :))

Larisa Djuvelek-Ruggiero (X)
United States
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313: Koliko je u duhu hrvatskog ne bih:), ali čini se da struka rabi hotelske operacije
25 mins
  -> Hvala.

agree  vladowsky
47 mins
  -> Hvala.

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
director hoteloperations
Direktor hotelijerskog poslovanja


Explanation:
Operations bih prevela kao poslovanje - XY je direktor hotelijerskog poslovanja Z grupe. Direktor hotelijerskog poslovanja nadgleda poslovanje cijele grupe hotela i nadređen je pojedinačnim direktorima hotela. Međutim, upozoravam da sam na internetu našla titulu gore navedenog gospodina u kojemu je očito da Valamar im Sektor operacija, a ne hotelijerskog poslovanja...

"Od 1. siječnja 2007. godine čelno mjesto turističke menadžment kompanije u Hrvatskoj - Valamar Hotels & Resorts - preuzima dosadašnji član Uprave Peter Fuchs. U Upravu Valamara kao članovi ulaze Zrinko Kamber, dosadašnji direktor poslovnog razvoja i David Poropat, dosadašnji direktor Sektora operacija.

Zrinko Kamber će u Upravi biti nadležan za razvoj poslovanja, prodaju i marketing, a David Poropat za hotelske operacije. Dosadašnji predsjednik i članovi Uprave, Gustav Wurmböck, Franz Lanschützer i Georg Eltz prijeći će u budući nadzorni odbor, čije se osnivanje očekuje uskoro."


Example sentence(s):
  • (rečenicu nisam mogla umetnuti u ovaj okvir jer je preduga)

    Reference: http://www.huh.hr/
Andreja Ciković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Odlučila sam se ipak za poslovanje!

52 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
director hoteloperations
Ravnatelj hotelske operative


Explanation:
Drugim riječima hotleska operativa obuhvaća cjelokupnu administraciju
jednog hotele

jamileti
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Fikrija Skarep: Operations obuhvata Administration, Personell/HR, Procurement, Logistics itd. U nasoj organizaciji se to zove operativa ili operativna jedinica.
13 hrs

agree  Marija Jankovic: operativni/izvrsni direktor
1 day 34 mins

agree  Dusica Simic
2 days 5 hrs




Reference comments


30 mins
Reference: Director Hotel Operations

Reference information:
Od 1. siječnja 2007. godine David Poropat je član Uprave Valamara zadužen za hotelske operacije. Na mjesto direktora Sektora operacija za sve Valamarove destinacije (Poreč, Dubrovnik, Krk i Rabac) Poropat je došao 2005. godine s mjesta izvršnog direktora operacija za Valamarove destinacije Dubrovnik i Rabac. Prije toga, od 2002. do 2004. bio je direktor operacija u Rivieri holding d.d.

bonafide1313
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Note to reference poster
Asker: I meni bolje zvoni hotelijersko poslovanje od operacija, ali izgleda da je to terminus technicus. Hvala na referenci! Ivana





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search