Golfhotels

Croatian translation: hotel s igralištem (terenom) za golf

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Golfhotel
Croatian translation:hotel s igralištem (terenom) za golf
Entered by: Darko Kolega

21:17 Jan 26, 2011
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Tourism & Travel / tipovi hotela
English term or phrase: Golfhotels
hoteli s golf terenom ili golf hoteli?
Darko Kolega
Croatia
hoteli s igralištem za golf / hoteli za golf
Explanation:
Ovisno o tome nudi li hotel tu vrstu rekreacije kao tek jedan u nizu sadržaja, ili želi privući ponajprije goste golfere.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-01-26 23:08:09 GMT)
--------------------------------------------------

Osobno mi se više sviđa prvo rješenje, iako je malo razvučeno.
Selected response from:

Bilanda Ban
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3hoteli s igralištem za golf / hoteli za golf
Bilanda Ban
4hoteli uz golf teren
Gordana Podvezanec


Discussion entries: 3





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
golfhotels
hoteli uz golf teren


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 32 mins (2011-01-26 21:49:24 GMT)
--------------------------------------------------

Večernji.hr - Sve o temi : Reprezentacija Brazila
Nogometna reprezentacija Brazila u četvrtak je stigla u svoje južnoafričko odredište, golferski hotel s pet zvjezdica u Randburgu, predgrađu Johannesburga. ...
www.vecernji.hr/.../Reprezentacija Brazila/ - Spremljeno u privremenu memoriju


golferski hoteli?

Gordana Podvezanec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 23

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
golfhotels
hoteli s igralištem za golf / hoteli za golf


Explanation:
Ovisno o tome nudi li hotel tu vrstu rekreacije kao tek jedan u nizu sadržaja, ili želi privući ponajprije goste golfere.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-01-26 23:08:09 GMT)
--------------------------------------------------

Osobno mi se više sviđa prvo rješenje, iako je malo razvučeno.


Bilanda Ban
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bozidar Brtan: kod mene u blizini ima i "SCHLOSSHOTEL MIT EINER GOLFANLAGE" :) I meni se više sviđa prvi prijedlog!
7 hrs
  -> hvala!

agree  Martina Pokupec (X): hoteli za golf : http://www.google.hr/search?as_q=tableau&as_epq=&as_oq=&as_e...
8 hrs
  -> hvala!

agree  meggyy
9 hrs
  -> hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search