beauty hotel

Croatian translation: hotel s centrom za ljepotu i zdravlje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:beauty hotel
Croatian translation:hotel s centrom za ljepotu i zdravlje
Entered by: Darko Pauković

18:35 Aug 1, 2012
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Tourism & Travel
English term or phrase: beauty hotel
Wellness and beauty hotels, resorts....
Darko Pauković
Croatia
hotel sa centrom ljepote i zdravlja
Explanation:
Iako je lik iz susjedne Slovenije, mislim da je fraza pogođena.
Selected response from:

Nicoletta Balija
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3hotel sa centrom ljepote i zdravlja
Nicoletta Balija
3 +1hotel ljepote
Goran Molinar
4hotel s centrom za wellness i ljepotu
Branka Ramadanovic


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
hotel s centrom za wellness i ljepotu


Explanation:
Evo jednog linka:

http://www.parkhotel.hr/195/beauty-centre/

Branka Ramadanovic
Bosnia and Herzegovina
Works in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
hotel sa centrom ljepote i zdravlja


Explanation:
Iako je lik iz susjedne Slovenije, mislim da je fraza pogođena.


    Reference: http://www.terme-catez.si/hr/catez/wellness/centar-zdravlja-...
Nicoletta Balija
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon
2 hrs

agree  Kolumbina Benčević Tomljanović: jedino možda bolje "s centrom za ljepotu i zdravlje"
14 hrs
  -> tako je! hvala!

agree  sandra07
97 days

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
welness and beauty hotels
hotel ljepote


Explanation:
Ako postoji salon ljepote onda ce se i fraza hotel ljepote prevoditi na isti nacin. Iako fraza/e nije/su uvrijezene upravo o tome se i radi, zar ne? Zasto dodavati nesto sto samo po sebi je objasnjenje. Centar za nesto bi se tako i napomenuo u originalu.

Example sentence(s):
  • Hoteli zdravlja i ljepote
Goran Molinar
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in Serbo-CroatSerbo-Croat

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elena Seles
47 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search