catering with self catering

Croatian translation: serviranje i samoposluzivanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:catering with self catering
Croatian translation:serviranje i samoposluzivanje
Entered by: Natka

14:41 Oct 15, 2003
English to Croatian translations [PRO]
Marketing - Tourism & Travel / TOURISM
English term or phrase: catering with self catering
ACCOMODATIONS
Sonja Bulesic Milic
serviranje i samoposluzivanje
Explanation:
cataring - se obicno upotrebljava da se kaze da je hrana pripremljena i donijeta sa nekog drugog mjesta.
Na primjer, ako u svojoj kuci imate veliku zabavu pa narucite da vam donesu hranu iz hotela i posluzuje je hotelski kelneri.
Selected response from:

Natka
Grading comment
Hvala svima, svi ste mi pomogli "uhvatiti" bit! Nije bas moje podrucje kako kazu na Milijunasu (ja sam izbjegla tu recenicu, nije me Tarik toliko zbunio...)! Srdacno!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5samoopskrbljivanje hranom
Kemal Mustajbegovic
5serviranje i samoposluzivanje
Natka
4ugostiteljske usluge
Fiona Koscak


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
samoopskrbljivanje hranom


Explanation:
Radi se o tome da gosti sami osiguravaju namirnice i kuhaju za sebe. Kontekst (koliko je puta ta riječ upotrebljena na ovim stranicama?) bi pomogao u formuliranju adekvatnog izraza, ali ovako... to je sve što mogu ponuditi.

Srdačno!

Kemal Mustajbegovic
Works in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 3

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
serviranje i samoposluzivanje


Explanation:
cataring - se obicno upotrebljava da se kaze da je hrana pripremljena i donijeta sa nekog drugog mjesta.
Na primjer, ako u svojoj kuci imate veliku zabavu pa narucite da vam donesu hranu iz hotela i posluzuje je hotelski kelneri.

Natka
Native speaker of: Native in BosnianBosnian
PRO pts in category: 3
Grading comment
Hvala svima, svi ste mi pomogli "uhvatiti" bit! Nije bas moje podrucje kako kazu na Milijunasu (ja sam izbjegla tu recenicu, nije me Tarik toliko zbunio...)! Srdacno!

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ugostiteljske usluge


Explanation:
self catering -obicno u apartmanima :-)
covjek si sam kuha, sam pere sudje etc..

Fiona Koscak
Canada
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 6




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search