Macquarie perch

Croatian translation: (australski) planinski grgeč

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Macquarie perch
Croatian translation:(australski) planinski grgeč
Entered by: Maja Engel

09:49 Jan 23, 2008
English to Croatian translations [PRO]
Science - Zoology / fish
English term or phrase: Macquarie perch
latinsko ime "Macquaria australasica". Perch je inace grgec, ali nisam nigdje nasla nista slicno. Da li uopce postoji hrvatski naziv za ovu ribu? Inace je s Novoga Zelanda.
Maja Engel
(australski) planinski grgeč
Explanation:
tzv. upland vrsta
Selected response from:

arsenates
Grading comment
dobila sam potvrdu da je vas naziv tocan! hvala lijepa
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(australski) planinski grgeč
arsenates
1australski grgeč
Nedim Sahovic


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
macquarie perch
australski grgeč


Explanation:
Kako vidim, grgeč se uglavnom dijeli po regijama, pa imamo mediteranskog, nilskog itd., a australasica me nekako upućuje na to. Pogledajte referencu, jer ja nisam mogao otvoriti site.


    Reference: http://www.forum.hr/showthread.php?t=13244&page=3
Nedim Sahovic
Native speaker of: Native in BosnianBosnian

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
macquarie perch
(australski) planinski grgeč


Explanation:
tzv. upland vrsta


    Reference: http://sweetwaterfishing.com.au/MacquariePerch.htm
arsenates
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
dobila sam potvrdu da je vas naziv tocan! hvala lijepa




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search