stiletto

Croatian translation: mrežasti Atractaspis/zmija nož

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stiletto
Croatian translation:mrežasti Atractaspis/zmija nož
Entered by: Kreso789

22:02 Jan 14, 2010
English to Croatian translations [PRO]
Science - Zoology / snakes
English term or phrase: stiletto
stiletto snake (imamo li hrv. naziv ili nekoga koga bi mogli pitati) ako ne bi li bilo ok da na ekranu piše: stiletto zmija
Kreso789
mrežasti Atractaspis
Explanation:
stiletto = lat. Atractaspis microlepidota

* rod Atractaspis

* vrste: A.aterrima (vitki Atractaspis), A.battersbyi, A.bibronii, A.boulengeri (centralnoafrički Atractaspis), A.coalescens (crni Atractaspis), A.congica (Kongoanski Atractaspis), A.corpulenta, A.dahomeyensis (Dahomejski Atractaspis), A.duerdeni, A.engaddensis, A.engdahli, A.fallax, A.irregularis, A.leucomelas (Ogadenski Atractaspis), A.microlepidota, A.micropholis, A.reticulata (mrežasti Atractaspis), A.scorteccii (Somalijski Atractaspis)
Selected response from:

Darko Kolega
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1mrežasti Atractaspis
Darko Kolega
2molo vipera
kamilw
Summary of reference entries provided
guževi
bonafide1313

Discussion entries: 31





  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
molo vipera


Explanation:
Rod Atractaspis, srpska vikipedija kaze "Molo vipere" sta je za mene los prijevod jednog od imena za Atractaspis u engleskoj viki (mole vipers), ali "mole" na engleski je krtica ili pjega ili nesto sl. ...


    Reference: http://sr.wikipedia.org/sr-el/Squamata
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Atractaspis
kamilw
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: je, loš je, makar i za srpski ima logike, jer ona živi i lovi uglavnom pod zemljom, kao krtica, e, možda "krtičarka" ako je netko sreo negdje


11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
mrežasti Atractaspis


Explanation:
stiletto = lat. Atractaspis microlepidota

* rod Atractaspis

* vrste: A.aterrima (vitki Atractaspis), A.battersbyi, A.bibronii, A.boulengeri (centralnoafrički Atractaspis), A.coalescens (crni Atractaspis), A.congica (Kongoanski Atractaspis), A.corpulenta, A.dahomeyensis (Dahomejski Atractaspis), A.duerdeni, A.engaddensis, A.engdahli, A.fallax, A.irregularis, A.leucomelas (Ogadenski Atractaspis), A.microlepidota, A.micropholis, A.reticulata (mrežasti Atractaspis), A.scorteccii (Somalijski Atractaspis)

Example sentence(s):
  • Porodica Erdvipern (Atractaspididae) [uredi] potporodica Atractaspidinae [uredi] * rod Atractaspis * vrste: A.aterrima (vitki Atractaspis), A.battersbyi, A.bibronii, A.boulengeri (centralnoafrički Atractaspis), A.co

    Reference: http://www.litus.hr/index.php?option=com_awiki&view=mediawik...
    Reference: http://www2.smo.uhi.ac.uk/wordlink3/wordlink.php?lang=br&url...
Darko Kolega
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  PeregrineFalcon
1 hr
  -> ma dosta ove teme - skoro će ručak! aj zivija




Reference comments


3 hrs peer agreement (net): -1
Reference: guževi

Reference information:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Guževi

Guževi su rašireni cijelom Zemljom, i žive na vrlo različitim staništima. Mnoge vrste vole vlažna staništa i vodu, dok druge nastanjuju suha područja. Dok jedne vrste žive samo na tlu, druge su stanovnici
stabala, a neke su i jedno i drugo. No, među guževima postoji i oko 60 vrsta koje žive pod zemljom. U novije vrijeme se smatra, da tvore zasebnu porodicu koju nazivaju Atractaspidae. Te vrste kopaju tunele i sve, osim jedne žive u Africi [1].

bonafide1313
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
neutral  PeregrineFalcon: guževi ne bi bio baš dobar naziv. to su kod nas npr. bjelica (eskulapova zmija i sl.) usput (iako ne povezano s našim guževima), i kobre spadaju u tu porodicu.
6 mins
  -> pojma nemam:)).. stavila sam referencu možda kao ideju za neki pučki naziv, zbog ovih tunela što te zmije kopaju
disagree  Darko Kolega: guževi su iz porodice Colubridae - ova je iz neke druge "dinastije"
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search