pure oligopeptide active ingredient

Czech translation: Čistá účinná látka (oligopeptid)

11:18 Jun 18, 2017
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
English term or phrase: pure oligopeptide active ingredient
Text o kosmetických přípravcích, celá věta: In-vitro test with pure oligopeptide active ingredient.
Děkuji.
pelanovo
Czech translation:Čistá účinná látka (oligopeptid)
Explanation:
Jedna z možností, samozřejmě
Selected response from:

Martin Janda
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1účinná látka ve formě izolovaných oligopeptidů
Jiri Farkac
4Čistá účinná látka (oligopeptid)
Martin Janda


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Čistá účinná látka (oligopeptid)


Explanation:
Jedna z možností, samozřejmě

Martin Janda
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 70

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
účinná látka ve formě izolovaných oligopeptidů


Explanation:
V daném kosmetickém eleborátku se praví, že výrobek:
Increases the skin’s own collagen production by 258 % thanks to oligopeptides.
a toto tvrzení vychází z uvedených in vitro testů.
Pravděpodobně vzali směs oligopeptidů a zkoumali její vliv na produkci kolagenu v simulovaném prostředí pokožky.
O oligopeptidech, jakožto o skupině látek, se nedá mluvit jako o "čistých" ve smyslu jedné konkrétní látky - respektive dá, ale to by se muselo specifikovat kolik a kterých aminokyselin takový čistý oligopeptid obsahuje, což je v tomto případě nepravděpodobné. Pod pojmem "izolované" polypeptidy je možno si představit směs oligopeptidů nějakým způsoben charakterizovanou a bez příměsí dalších látek - tedy "pure".

Jiri Farkac
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 347

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ondřej Píša
2 days 22 hrs
  -> Díky




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search