weight to weight

Czech translation: hmotnostní procenta

19:48 Jul 13, 2017
English to Czech translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / repelent
English term or phrase: weight to weight
Active Ingredient:
Permethrin: 0.52% weight to weight (5.2 g/kg of treated materials).
Jirina Nevosadova
Czech Republic
Czech translation:hmotnostní procenta
Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 13 h (2017-07-14 09:18:23 GMT)
--------------------------------------------------

V této souvislosti je pro úplnost dobré dodat, že se používají i objemová procenta (% obj.) například alkohol v pivu. Ty pak odpovídají počtu ml kapalné látky ve 100 ml roztoku.
Za velký úlet považuji tzv. hmotnostně objemová procenta, což je vlastně obskurní koncentrace g/100 ml. Některým oborům je jedno, že procento by mělo být bezrozměrné.
Selected response from:

Jiri Farkac
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2hmotnostní procenta
Jiri Farkac
4w/w
Martin Janda


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
w/w


Explanation:
Jirka má samozřejmě pravdu, ale do přehledu s čísly jako je v zadání bych použil zkrácenou verzi, která se také běžně používá.

Martin Janda
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 70

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
hmotnostní procenta


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 13 h (2017-07-14 09:18:23 GMT)
--------------------------------------------------

V této souvislosti je pro úplnost dobré dodat, že se používají i objemová procenta (% obj.) například alkohol v pivu. Ty pak odpovídají počtu ml kapalné látky ve 100 ml roztoku.
Za velký úlet považuji tzv. hmotnostně objemová procenta, což je vlastně obskurní koncentrace g/100 ml. Některým oborům je jedno, že procento by mělo být bezrozměrné.

Jiri Farkac
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 351

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Prudký: stačí hmot. nebo jen hm.
9 hrs
  -> jj, v češtině se to takto zkracuje, díky

agree  Jiri Lonsky
14 hrs
  -> Díky




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search