pre-movie, in-movie

Czech translation: Před (hlavním) filmem, Ve filmu

15:05 Nov 30, 2009
English to Czech translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / DVD menu
English term or phrase: pre-movie, in-movie
Nedari se mi dohledat vyznam slova pre-movie. Prekladam menu k DVD a mam k dispozici jen holy text. Krome "Total Menus (Pre-movie)" jsou tam i "Total Menus (In-movie)" a bonusove materialy. Co tedy znamena "pre-movie"? Je to "predfilm", ukazka z dalsich filmu stejneho producenta, ktere jsou k mani na DVD, nebo jsou to trailery k hlavnimu filmu...? Predem diky za pomoc.
Markéta Demlová MITI
Czech Republic
Czech translation:Před (hlavním) filmem, Ve filmu
Explanation:
Před (hlavním) filmem = bonusy nebo upoutávky na jiná DVD

Ve filmu: pravděpodobně jde o body, na které jde skočit a film přehrávat od nich (kapitoly)
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
Díky za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Před (hlavním) filmem, Ve filmu
Ivan Šimerka
3 +1k materiálu před (hlavním) filmem, k (hlavnímu) filmu
Jirka Bolech


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
k materiálu před (hlavním) filmem, k (hlavnímu) filmu


Explanation:
Asi otázka tvořivosti; nevím o ničem zavedeném...

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs (2009-11-30 23:07:02 GMT)
--------------------------------------------------

Pokud to je součást navigace, chce to samozřejmě zkrátit. Co třeba "před filmem" a "film"?

Jirka Bolech
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: No jo, ale co si pod tim divak ctouci takovy titulek predstavi? Zda se, ze ta nakonec prece jen bude ten predfilm: http://www.deninno.com/


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI: Pokud není kontext, viděl bych to podobně; možná místo materiál - obsah - a možná bez předložky "k" (k čemu to patří, vyplyne ze sousloví)
2 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Před (hlavním) filmem, Ve filmu


Explanation:
Před (hlavním) filmem = bonusy nebo upoutávky na jiná DVD

Ve filmu: pravděpodobně jde o body, na které jde skočit a film přehrávat od nich (kapitoly)

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Díky za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler
48 mins
  -> Díky, Honzo!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search