Log Jam

Czech translation: hudbička z lesíčka

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Log Jam
Czech translation:hudbička z lesíčka

07:42 Jan 23, 2014
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2014-01-27 00:54:56 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Czech translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: Log Jam
Mám tu něco pro kreativce.
Název kresleného seriálu (viz internet)
Předem upozorňuji, že termíny z oborů dřevozpracujícího průmyslu nebo IT neberu :)
Děkuji za nápady!
Jitka Komarkova (Mgr.)
Czech Republic
hudbička z lesíčka
Explanation:
muzika z lesíka

A dále bez ladu a skladu nahodilé nápady:

hudba na poleně (srv. "dělat něco na koleně")

lesová škola umění
lesní koncert
koncert(y) v lese
les, co hudbou žije
les hraje!
(kdo to vyluzuje) lesní melodie

hudebníci jako dřevo
prkenní hudebníci
hudba jako trám

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2014-01-23 13:27:10 GMT)
--------------------------------------------------

Lesní nářez

(Zvířátka) hrají v háji

Lesní trio

Trocha jazzíku z našeho lesíku
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Díky moc! Super!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2hudbička z lesíčka
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
5Máša a medvěd - Progresivní demence
rosim
4bobří hráz
Martin König
4Zvučný kmen
Václav Pinkava
3Lesohrátky
Ondrej Pisa
3lesní džez
Ivan Šimerka
3Lesní muzikanti/Lesní kapela
Magdalena Rezacova


Discussion entries: 5





  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
log jam
bobří hráz


Explanation:
Podle toho, co na to téma říká wikipedie, a když se jedná o název seriálu....

--------------------------------------------------
Note added at 6 min (2014-01-23 07:49:10 GMT)
--------------------------------------------------

Špatný odkaz, la pardon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Log_jam


    https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&ved=0CEgQFjAG&url=http%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FLog_jam&ei=9
Martin König
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

32 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
log jam
Lesní muzikanti/Lesní kapela


Explanation:



--------------------------------------------------
Note added at 35 min (2014-01-23 08:18:13 GMT)
--------------------------------------------------

doslova "jammování na poleni" :) což by se i rýmovalo, ale jako název pro děti by se asi nehodilo.

Magdalena Rezacova
Czech Republic
Native speaker of: Czech

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
log jam
Zvučný kmen


Explanation:
... s narážkou na originál ...
nebo mírný jazykolam Hvizdohvozd
nebo s ohledem na nečekaný nový význam zažité fráze - Volání divočiny

Václav Pinkava
United Kingdom
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in EnglishEnglish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
log jam
lesní džez


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
log jam
Máša a medvěd - Progresivní demence


Explanation:
...

rosim
Native speaker of: Native in CzechCzech

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
log jam
hudbička z lesíčka


Explanation:
muzika z lesíka

A dále bez ladu a skladu nahodilé nápady:

hudba na poleně (srv. "dělat něco na koleně")

lesová škola umění
lesní koncert
koncert(y) v lese
les, co hudbou žije
les hraje!
(kdo to vyluzuje) lesní melodie

hudebníci jako dřevo
prkenní hudebníci
hudba jako trám

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2014-01-23 13:27:10 GMT)
--------------------------------------------------

Lesní nářez

(Zvířátka) hrají v háji

Lesní trio

Trocha jazzíku z našeho lesíku

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Díky moc! Super!
Notes to answerer
Asker: Ooops! :( Jsem otázku špatně uzavřela, za což se omlouvám. Budu doufat, že sem někdo přihodí. A ještě jednou moc děkuji.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Rezacova: Já vám přihodím, Tomáši, protože se mi tato sbírka nápadů líbí nejvíc.
1 day 32 mins
  -> Díky, Magdaleno!

agree  alex suhoy
1 day 11 hrs
  -> Díky, Alexi!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
log jam
Lesohrátky


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 3 h (2014-01-23 11:36:18 GMT)
--------------------------------------------------

Další nápady:
Les band
Vály z klády
Dřevohráči




--------------------------------------------------
Note added at 6 h (2014-01-23 14:27:15 GMT)
--------------------------------------------------

Zkouška v lese (jak vyplývá z obsahu)
Polenové vály
Hrátky se zvířátky




Ondrej Pisa
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search