default to

Czech translation: Jako výchozí se v dialogovém / nově otevřeném / místním okně zobrazí

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:The pop-up screen defaults to
Czech translation:Jako výchozí se v dialogovém / nově otevřeném / místním okně zobrazí
Entered by: Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI

11:43 Oct 6, 2008
English to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Systems, Networks
English term or phrase: default to
Internet Explorer
1. Depending on which version of Internet Explorer you're using, you'll click either View or Tools on the tool bar at the top of the browser and then select Internet Options. The pop-up screen defaults to the General tab.
2. Under Temporary Internet Files, click Delete File
Děkuji za pomoc
seraalice
Czech Republic
Jako výchozí se v (pop-up) okně zobrazí / standardně se zobrazí...
Explanation:
Výchozím obsahem (vyskakovacího, pop-up) okna je...

Apod.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-10-06 11:59:23 GMT)
--------------------------------------------------

Upřesnění:
Výchozím obsahem (nově otevřeného místního) okna je...
V (nově otevřené/m místním) okně se jako výchozí (první) zobrazí...

(Palve, klidně mi dejte mínus, ale některou terminologii MS příliš nechápu. Na pop-up tam IMHO nic ideálního, co by odpovídalo chování okna v dané situaci, nenabízejí. :) )

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2008-10-06 12:30:06 GMT)
--------------------------------------------------

S dovolením sesumíruji vhodné (IMHO) varianty celé věty takto:
Jako výchozí se v dialogovém / nově otevřeném / místním okně zobrazí karta Obecné.
Selected response from:

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Grading comment
Děkuji za pomoc a přeji příjemný den.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Jako výchozí se v (pop-up) okně zobrazí / standardně se zobrazí...
Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
5vrátit se na standardní nastavení
Pavel Prudký
4automaticky zobrazit
Pavel Blann


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
vrátit se na standardní nastavení


Explanation:
*

Pavel Prudký
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 10

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI: Dovolím si nesouhlasit, jedná se o proces cesty přes Tools do Temporary... Okénko "vyskočí" (se záložkou General navrchu) po klepnutí na Options, nic se nikam nevrací.
4 mins
  -> máte asi pravdu, byl jsem moc rychlý, kontext je kapku jiný :-)

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
The pop-up screen defaults to
Jako výchozí se v (pop-up) okně zobrazí / standardně se zobrazí...


Explanation:
Výchozím obsahem (vyskakovacího, pop-up) okna je...

Apod.

--------------------------------------------------
Note added at 15 mins (2008-10-06 11:59:23 GMT)
--------------------------------------------------

Upřesnění:
Výchozím obsahem (nově otevřeného místního) okna je...
V (nově otevřené/m místním) okně se jako výchozí (první) zobrazí...

(Palve, klidně mi dejte mínus, ale některou terminologii MS příliš nechápu. Na pop-up tam IMHO nic ideálního, co by odpovídalo chování okna v dané situaci, nenabízejí. :) )

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2008-10-06 12:30:06 GMT)
--------------------------------------------------

S dovolením sesumíruji vhodné (IMHO) varianty celé věty takto:
Jako výchozí se v dialogovém / nově otevřeném / místním okně zobrazí karta Obecné.

Tomas Mosler, DipTrans IoLET MCIL MITI
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 40
Grading comment
Děkuji za pomoc a přeji příjemný den.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Blann: vyskakovací ani pop-up okno v terminologii microsoftu neexistuje // velmi měkká okna vyskočila z okna :)
2 mins
  -> to ale neznamená, že nemůže vyskočit, ne? :) ale jo, beru, upřesním...

agree  Hynek Palatin: Jako výchozí se v dialogovém okně zobrazí karta Obecné. (Termíny pop-up, vyskakovací, standardní ani záložka bych nepoužil. "pop-up screen" v originálu je podle mě použito nevhodně.)
8 mins
  -> Díky, Hynku - podoba mého upřesnění je čistě náhodná, ještě jsem při psaní uvažoval... :) Dialogové okno je bezva nápad.

agree  Martin Janda: souhlasím částečně s Tomášem a plně s Hynkem
24 mins
  -> Díky, Martine!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
automaticky zobrazit


Explanation:
nebo: automaticky přejít na zobrazení

(změnil jsem prioritu a znění variant)

Pavel Blann
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
1 corroborated select project
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search